- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیرو های مسلح اوکراینی پنج کالیبر ناتو را به سمت دونتسک شلیک کردند

© Sputnik / Виктор Антонюк /  مراجعه به بانک تصاویر مدفع "أكاتسيا" ذاتي الحركة
مدفع أكاتسيا ذاتي الحركة  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک، گزارش داد که در ساعت 00.07، نیروهای اوکراینی پنج گلوله "ناتو" با کالیبر 155 میلی متری را در منطقه کیروفسکی دونتسک شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک، در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین (JCCC) گزارش داد که در ساعت 00.07، نیروهای اوکراینی پنج گلوله "ناتو" با کالیبر 155 میلی متری را در منطقه کیروفسکی دونتسک شلیک کردند.
دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در کانال تلگرامی اعلام کرد که"بعد از ساعت 00:00 گلوله باران از سمت VFU شبه نظامیان اوکراینی در جهت شهرک گالیتسینوفکا - شهر دونتسک (منطقه کیروف) ثبت شد: پنج گلوله با کالیبر 155 میلی متر بود."
توپخانه با کالیبر 155 میلی متر توسط کشورهای ناتو استفاده می شود. ایالات متحده هویتزرهای دوربرد M777 با کالیبر 155 میلی متری را به کیف عرضه کرد، نیروهای اوکراینی فعالانه از آنها برای گلوله باران شهرهای جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک استفاده می کنند.
همچنین تجهیزات توپخانه PzH 2000 آلمانی، اسلحه های خودکششی کراب لهستانی و اسلحه های خودکششی CAESAR فرانسوی با استفاده از گلوله های این کالیبر در اختیار نیروهای اوکراینی قرار گرفت.
Уличные музыканты играют на обесточенной площади (18 октября 2022). Киев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شهردار کی یف: تاسیسات انرژی در کی یف در نتیجه حملات آسیب دیده است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала