شاهزاده هری: در آرزوی زندگی و روابط عادی

© AP Photo / PA / Dominic LipinskiПринц Гарри с супругой Меган Маркл на традиционном параде Trooping of the Colour в Лондоне
Принц Гарри с супругой Меган Маркл на традиционном параде Trooping of the Colour в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
شاهزاده هری از نبود صمیمیت خانوادگی در روابط با پدر و برادرش ابراز تاسف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شاهزاده بریتانیا هری از پدرش، شاه چارلز سوم، و برادرش، وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، می خواهد که با او مانند یکی از اعضای خانواده رفتار کنند نه از لحاظ جایگاه او در نمایندگان نهاد سلطنت.
این در بخش کوتاهی از مصاحبه با شاهزاده هری که روز دوشنبه توسط کانال ITV منتشر شد، بیان شده است.
دوک ساسکس با اشاره به بازگشت به رابطه ای که بین اعضای خانواده قبل از تصمیم شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل وجود داشت، گفت: "دوست دارم پدرم برگردد. دوست دارم برادرم برگردد." نقش اعضای ارشد خانواده سلطنتی بریتانیا را رها کرد و به ایالات متحده نقل مکان کرد.
شاهزاده هری گفت: "من یک خانواده می خواهم، نه یک موسسه." در مصاحبه ای که قرار بود در 8 جنوری پخش شود، پسر پادشاه، که پنجمین ردیف تاج و تخت است، همچنین اظهار داشت که به نفع خانواده اش خواهد بود که او و همسرش را "به عنوان شرور" درک کنند، و خاطرنشان کرد که "این هرگز نباید اتفاق می افتاد". به روشی مشابه".
در جنوری 2020، شاهزاده هری و همسرش تصمیم گرفتند از نقش خود در خانواده سلطنتی کناره گیری کنند. آنها توانایی نمایندگی رسمی پادشاه در سفرها، انجام سایر وظایف تشریفاتی و استفاده از عنوان اعلیحضرت را از دست دادند. آنها به ایالات متحده نقل مکان کردند، خانه ای در سانتا باربارا (کالیفرنیا) خریدند، جایی که پسرشان آرچی و دخترشان لیلیبت دیانا را بزرگ کردند. این زوج قراردادهایی را برای تولید و ایجاد محتوای صوتی و تصویری با سرویس سویدنی Spotify و Netflix امریکایی امضا کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала