امریکا از خطرناک ترین تهدید نظامی بر علیه خود را نام برد

CC0 / Pixabay / Flaga USA
Flaga USA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
افسر آمریکایی: حمله EMP را خطرناک ترین تهدید نظامی برای ایالات متحده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، افسر بازنشسته نیروی هوایی آمریکا، کریستین اور، در مقاله ای برای وب سایت 19FortyFive، حمله الکترومغناطیسی به ایالات متحده را خطرناک ترین تهدید نظامی برای این کشور خواند.
نویسنده مقاله شکایت کرد: "یک حمله موفقیت‌آمیز EMP به ایالات متحده یک فاجعه است که قابل اندازه‌گیری یا درک نیست، در واقع به معنای پایان جهان است، اما دولت بایدن در این مورد هیچ کاری انجام نمی‌دهد".
پالس الکترومغناطیسی ناشی از انفجار یک سلاح گرما هسته ای در جو، به گفته نویسنده، می تواند شبکه برق و هر وسیله الکترونیکی مانند رایانه و رادیو را از بین ببرد یا به طور جدی آسیب برساند.
این افسر از جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده انتقاد کرد که هیچ کاری برای محافظت از آمریکا در برابر خطر حمله الکترومغناطیسی انجام نداده است، به ویژه زمانی که کشورهایی مانند ایران، روسیه و چین توانایی انجام حمله EMP به ایالات متحده را به عنوان بخشی از برنامه های نظامی خود دارند.
همانطور که اور اشاره کرد، دولت‌های قبلی تحت ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ و باراک اوباما قوانین مختلفی را برای محافظت در برابر چنین تهدیدی تصویب کردند، اما عمدتاً در برابر پالس‌های الکترومغناطیسی ناشی از پدیده‌های طبیعی، مانند طوفان‌های خورشیدی.
نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
راز ترسناک دولت امریکا که برای جهانیان نمایان شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала