آرزوی مظنون حمله بر پولیس نیویورک، پیوستن به طالبان است

© AP Photo / John MinchilloNYPD officer Michael Dougherty, a 25-year veteran, second from right, patrols with his colleagues beside the south reflecting pool of the 9/11 Memorial & Museum where names of his deceased colleagues and friends are displayed, Monday, Aug. 16, 2021, in New York.
NYPD officer Michael Dougherty, a 25-year veteran, second from right, patrols with his colleagues beside the south reflecting pool of the 9/11 Memorial & Museum where names of his deceased colleagues and friends are displayed, Monday, Aug. 16, 2021, in New York.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
سی ان ان به نقل از منابع انتظامی گزارش داد که مرد جوان مظنون به حمله با چاقو به پولیس در نیویورک می خواست به طالبان در افغانستان بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سی ان ان، پیش از این پولیس گفته بود که سه افسر پولیس نیویورک در شب سال نو میلادی بر اثر حمله یک مرد جوان با چاقو در نزدیکی میدان تایمز زخمی شدند. همانطور که کمیسر پولیس خاطرنشان کرد، یکی از پولیس ها به سمت مهاجم شلیک کرد و به شانه او اصابت کرد. مظنون دستگیر شد.
به گفته منابع، ترور بیکفورد، 19 ساله، که مظنون به حمله به پولیس بود، یک دفترچه خاطرات دست نویس داشت که در آن تمایل خود را برای پیوستن به طالبان در افغانستان و "شهید مردن" ابراز کرده بود.
این منابع افزودند که بیکفورد همچنان در بازداشت پولیس و محافظت در بیمارستانی به سر می برد که در آنجا به دلیل اصابت گلوله تحت درمان است.
Люди во время празднования Нового 2023 года на пляже в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
چندرسانه ای
تجلیل سال 2023 میلادی در جهان
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала