پوتین: غرب در مورد صلح دروغ گفت

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
عضو شوید
غربی ها صلح را بهانه کرده و آماده برای تجاوز شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سخنرانی سال نو خود خطاب به روس ها گفت: غرب در مورد صلح دروغ گفت و برای تجاوز آماده شد و اکنون به طور آشکارا در مورد آن صحبت می کند.
رئیس جمهور در سخنرانی سال نو خود تاکید کرد، نخبگان غربی ریاکارانه به همه ما در مورد نیات صلح آمیز خود، از جمله حل و فصل دشوارترین درگیری در دونباس اطمینان دادند. در واقع، آنها هر کاری کردند تا نئونازی ها را تشویق کنند که به اقدامات نظامی و آشکارا تروریستی علیه غیرنظامیان ادامه دادند.
پوتین افزود: "غرب در مورد صلح دروغ می گفت، اما برای تجاوز آماده می شد، و امروز دیگر خجالت نمی کشد و آشکارا به آن اعتراف می کند. آنها بدبینانه از اوکراین و مردم آن برای تضعیف و تجزیه روسیه استفاده می کنند."
رئیس جمهور روسیه گفت: ما هرگز به کسی اجازه این کار را نداده و نخواهیم داد.
 پیام تبریکی سال نو ولادیمیر پوتین برای شهروندان روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
پیام سال نوی پوتین برای مردم روسیه
یادآوری می کنیم، که در پایان ماه سپتامبر، همه پرسی در مناطق جمهوری خلق لوهانسک، جمهوری خلق دونتسک، خرسون و زاپروژیا برگزار شد که در آن اکثریت قاطع رای دهندگان موافق پیوستن به روسیه بودند.ولادیمیر پوتین و سران مناطق در کرملین توافقنامه هایی را در مورد پذیرش مناطق جدید به کشور امضا کردند.
از 24 فیبروری، یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین در حال انجام است. رئیس دولت وظیفه نهایی خود را آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی که امنیت روسیه را تضمین می کند، خواند. در مقابل این پس‌زمینه، ایالات متحده و متحدانش در ناتو با ده‌ها میلیارد دالر تسلیحات از کیف پشتیبانی می‌کنند. مسکو بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی تر می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала