کی‌یف اعلام کرد با امریکا صددرصد توافق نظر دارد

© Photo / The Presidential Office of Ukraineخانم روزنامه نگار آمریکایی، سبک لباس پوشیدن زلنسکی را "تبلیغات" خواند
خانم روزنامه نگار آمریکایی، سبک لباس پوشیدن زلنسکی را تبلیغات خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
عضو شوید
رئیس دفتر زلنسکی از موافقت 100 درصدی نظرات با ایالات متحده در مورد درگیری در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ریانووستی، این را آندری یرماک، رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که نظرات کی­یف و واشنگتن در مورد مناقشه در اوکراین 100 درصد مطابقت دارد.
می‌توانم بگویم که ما با آمریکایی‌ها توافق 100 درصدی داریم که پایان جنگ چیست، اهداف ما چیست و چه مصالحه‌هایی می‌تواند وجود داشته باشد. من می خواهم دوباره بگویم که هیچ سازشی با این رئیس جمهور روسیه وجود ندارد.
به گفته یرماک، اوکراین در مورد مسائل استقلال، تمامیت ارضی و حاکمیت مصالحه نخواهد کرد. او بارها خاطرنشان کرد که طرف اوکراینی از حمایت هر دو حزب سنای ایالات متحده یعنی دموکرات ها و جمهوری خواهان برخوردار است.
پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، دلیل ممنوعیت واشنگتن کیف را از مذاکره با مسکو توضیح داد. وی تاکید کرد که از این طریق غرب به فرسودگی روسیه امیدوار است. به گفته وزیر امور خارجه، پوتین بارها گفته است که هیچ پیشنهاد جدی در مورد روند مذاکرات وجود ندارد.
پیش از این رسانه های امریکایی از اختلاف نظر بین بایدن و زلنسکی خبر داده بودند.
Президент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден во время встречи в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
اختلاف نظر بین بایدن و زلنسکی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала