هکرهای اطلاعاتی ناتو در حال جنگ علیه روسیه قرار دارند

© Fotolia / Apopsتهدید روزافزون: روسان نیروهای امریکایی را در سوریه هدف حملات الکترونی قرار میدهند
تهدید روزافزون: روسان نیروهای امریکایی را در سوریه هدف حملات الکترونی قرار میدهند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
عضو شوید
گفته شده است که هکرهای RaHDit اطلاعات افسران ناتو در حال مبارزه با روسیه را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، منبع محرم خبر داده است که یکی از اعضای این گروه گفت: گروه هکر روسی RaHDit ("هکرهای شیطان روسی") فهرست بیش از 100 نفر را منتشر کرده است که شامل پرسنل نظامی ناتو و همچنین افرادی است که به مراکز سایبری در کشورهای بالتیک و اوکراین خدمات ارائه می دهند.
این منبع گفت: "این مراکز ناتو هستند که در واقع پشت حملات سایبری قرار دارند، در حالی که نیروهای امنیتی عادی اوکراین و فعالین مردمی تنها به عنوان پوشش عمل می کنند.
چین امریکا را بزرگترین هکر جهان خواند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
چین امریکا را بزرگترین هکر جهان خواند
فهرست کامل افراد و گزارشات آنها در پورتال پروژه نمسیس در بخش "همدستان و اجیران خارجی" منتشر شده است. کارشناسان باز شده در بخش "نیروهای سایبری ناتو" تعیین شده اند.
در اوایل این هفته، RaHDit گزارشات را از حامیان جنبش اوکراینی اردوی تخنیکی اطلاعات اوکراین، حملات سایبری در اینترنت روسیه، متخصصین رادیکال SMM از Save UA و همچنین کارکنان نیروهای سایبری اوکراین منتشر کرد.
همانطور که گفتگوی اسپوتنیک قبلاً تصریح کرد، برخی از متخصصین فیلم ها، میم ها، عکس ها و سایر محتوای تبلیغاتی تهاجمی را علیه عملیات ویژه روسیه تولید می کنند. قسمت دوم به حملات DDoS به منابع و سرویس های مختلف روسیه می پردازد. به ویژه، به گفته وی، آنها مسئول شکست در کار Yandex.Taxi و وب سایت راه آهن روسیه هستند.
در پایان ماه سپتامبر، "هکرهای شیطان روسی" اطلاعاتی در مورد 1.5 هزار کارمند فعال سرویس اطلاعات خارجی اوکراین، از جمله افرادی که در آن زمان در بیش از 20 کشور تحت پوشش کار می کردند، در "Nemesis" منتشر کردند.
تلاش آمریکا برای پیدا کردن یک هکر روس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
تلاش آمریکا برای پیدا کردن یک هکر روس
و در ماه جولای، RaHDit سرورهای دانشگاه دفاع ملی اوکراین را هک کرد، کتابچه راهنمای آموزشی آن را دانلود کرد، و در عوض موارد "صحیح" را در مورد جنایات رژیم کیف در دونباس گذاشت و یک ماه قبل از آن اطلاعات 700 کارمند را پست کرد. سرویس امنیتی اوکراین و بخش اصلی اطلاعات وزارت دفاع اوکراین.
در همان ابتدای عملیات ویژه، RaHDit به طور همزمان تمام 755 وب سایت دولت اوکراین را هک کرد. همانطور که یکی از اعضای این گروه به شرط ناشناس ماندن به اسپوتنیک گفت، آنها یک کانال انتقال داده در مورد اقدامات ارتش اوکراین که در اختیار آنها قرار گرفت، به ارتش روسیه راه اندازی کردند..
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала