انفجار در بزرگترین استیشن حرارتی کوریائی شمالی

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Посетители на Парящем мосту в природно-ландшафтном парке "Зарядье" в Москве
Посетители на Парящем мосту в природно-ландшафтном парке Зарядье в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
عضو شوید
دیگ بخار استیشن حرارتی پوکچانگ - بزرگترین استیشن حرارتی کوریائی شمالی - به دلیل استفاده بیش از حد از این دستگاه منفجر شده است.
به گزارش اسپوتنیک ، این حادثه در حالی رخ داده که مقامات کوریائی شمالی اخیرا دستورهای مکرر برای افزایش تولید برق داخلی داده بودند.
منتقدان، این حادثه را که روز دوشنبه به وقوع پیوسته و خبر آن چهارشنبه شب منتشر شده است را یک "فاجعه مصنوعی و معمولی" می‌دانند. آنها علت حادثه را ناشی از استفاده بیش از حد استیشن به دلیل فشار دولتی ذکر کردند.
یک منبع در ایالت پیونگان جنوبی گفت، انفجار دیگ بخار استیشن شهرک پوکچانگ (در نواحی پیونگان جنوبی) که برای تولید گرما استفاده می‌شود با 100 فیصد ظرفیت تولید برق کار می‌کرد.
دوزخ آتشین؛ 13 نفر در نتیجه آتش‌سوزی در یک نیروگاه حرارتی در مسکو آسیب دیدند + عکس، ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2019
دوزخ آتشین؛ 13 نفر در نتیجه آتش‌سوزی در یک نیروگاه حرارتی در مسکو آسیب دیدند + عکس، ویدیو
فعالیت این استیشن پس از انفجار متوقف شده است.
این منبع که نام و مسئولیت‌اش بیان نشده اظهار کرد: در این حادثه پنج کارگر دچار سوختگی شده و در شفاخانه داخل بستری هستند. تعمیرات دیگ بخار نیز متوقف شده است.
وی افزود، استیشن حرارتی پوکچانگ تعمیرات برنامه ریزی شده دیگ بخار را دو بار به دلیل دستور مقامات برای فعالیت با ظرفیت کامل به تعویق انداخته بود.
به گفته کارشناسان، مقامات در این زمینه مرتکب "خطای ثانویه‌" شده و دستور دادند که تعمیرات دیگ بخار در اسرع وقت تکمیل شود.
آنها اعلام کردند که اجرای برنامه‌های تولید برق امسال به استیشن حرارتی پوکچانگ مربوط است.
این استیشن ملاقات با افراد زخمی را ممنوع کرده است.
این منبع گفت که خانواده‌های کارگران زخمی هنوز از میزان جراحت آنها خبر ندارند.
وی تصریح کرد: "خانواده‌ها و همچنین سایر کارگران کارخانه شکایت دارند که این اقدام [برای استفاده بیش از حد از دیگ بخار] موجه نبوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала