جادوگران فال تاریخ پایان جنگ اوکراین را دیدن

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Шаманы встречают Шагаа в Тыве
Шаманы встречают Шагаа в Тыве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2022
عضو شوید
جادوگران لیما پایتخت پرو بسیاری از تراژدی ها، عمدتا در بخش های آب و هوا در سال 2023 پیش بینی کردند.
به گزارش اسپوتنیک، درگیری بین روسیه و اوکراین در سال 2023 پایان می یابد و تا پایان تابستان پیمان صلح امضا می شود. چنین پیش بینی در 28 دسمبر توسط گروهی از جادوگران در پایتخت پرو، لیما، دیده شد است.
یکی از این جادوگران به نام کلئوف سدانو نقل می کند. "تا اگست توافقنامه صلح امضا خواهد شد… اگرچه در این روزها یا ماه ها لحظات استفاده از زور وجود خواهد داشت، اما پس از آن همه چیز آرام می شود، صلح، آرامش، این چیزی است که ما دیده ایم."
علاوه بر این، جادوگران یک زلزله قوی "در قسمت شمالی قاره امریکا، احتمالا در ایالات متحده امریکا" را برای سال 2023 و همچنین سایر بلایای آب و هوایی و تراژدی ها را پیش بینی کردند.
مراسم فال‌بینی توسط جادوگران پرو هر ساله در اواخر دسمبر برگزار می شود.
Владимир Зеленский и Джо Байден в кабинете Белого дома в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
زلنسکی شرایط صلح را اعلام کرد
مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است اما کیف در سطح قانونگذاری گفتگو با روسیه را را ممنوع کرده است. ولادیمیر زلنسکی در نشست جی 20 گفت: "هیچگونه مینسک-3 (مذاکرات) وجود نخواهد داشت." دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور فدراسیون روسیه چنین سخنانی به منزله " تأیید کامل" موضع کیف در مورد عدم تمایل به مذاکره است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه همیشه گفته است که آماده مذاکره در مورد اوکراین است و اگر کی یف آماده باشد، تلاش‌های میانجی‌گری کسانی که پیشنهاد می‌دهند، مورد تقاضا خواهد بود، در حالی که کشورهای غربی به طور فزاینده‌ای در مورد ضرورت ادامه عملیات نظامی از سوی کییف صحبت می‌کنند و و همچنین به اوکراین سلاح میرسانند و ارتش اوکراین را در خاک خود آموزش می‌دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала