کلوپ ویدیو

تصاویری از هلیکوپتر های تهاجمی در منطقه عملیات ویژه + ویدیو

© Sputnik / Russian Defence Ministry/Vadim Savitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Вертолеты Ми-24 на стратегических командно-штабных учениях "Восток-2022" на полигоне Сергеевский
Вертолеты Ми-24 на стратегических командно-штабных учениях Восток-2022 на полигоне Сергеевский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار بالگردهای تهاجمی Mi-35 و Mi-28 در منطقه عملیات ویژه را به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک،وزارت دفاع روسیه تصاویری از استفاده رزمی از هلیکوپترهای تهاجمی چند منظوره Mi-35 و Mi-28 در جریان عملیات ویژه در اوکراین منتشر کرده است.
این ویدئو نشان می دهد که چگونه خودروها برای برخاستن، حمله با موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده در حین پرواز از ارتفاع پایین، اصابت به اهداف و بازگشت هلیکوپترها به پایگاه، آماده می شوند.
خدمه هلیکوپتر هوانوردی ارتش منطقه نظامی غربی به انجام وظایف انهدام خودروهای زرهی و زیرساخت های نظامی نیروهای مسلح اوکراین، اسکورت ستون های نظامی، تحویل نیرو، محموله های نظامی، پشتیبانی هوایی برای یگان ها ادامه می دهند. همه پروازها. وزارت دفاع گفت که در ارتفاع بسیار کم اتفاق می افتد.
در ماموریت جنگی بعدی، آنها موفق شدند پست های فرماندهی استتار شده و خودروهای زرهی نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کنند.
به گفته یکی از مهندسان مجتمع هوانوردی، یک تکنسین هواپیما با علامت تماس "شماره 7"، یکی از بالگردهای Mi-35 در حین پرواز حداقل چهار آسیب دید - یک موشک ضد هوایی اوکراینی در نزدیکی کناری منفجر شد. .
این انجینیر همچنین به عملکرد دقیق سیستم دفاعی روی برد اشاره کرد که اجازه می دهد چنین پرتابه هایی از هلیکوپتر دور شوند. به گفته تکنسین، کل تعمیر بیش از یک روز طول نکشید.
از 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و غیر نظامی کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند. نیروهای مسلح با وظیفه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت روسیه روبرو هستند.
Реплика бронепоезда БП-43 времен Великой Отечественной войны перед торжественной церемонией передачи министерству обороны РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
قطار زرهی روسیه + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала