ماسک: تویتر هنوز در خطر ورشکستگی نیست

© AP Photo / Susan WalshПредприниматель Илон Маск
Предприниматель Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.12.2022
عضو شوید
بنیانگذار تسلی و مالک تویتر بر این باور است، که این شرکت هنوز در خطر ورشکستگی قرار ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، مالک توییتر بر این باور است، که این شرکت هنوز در خطر ورشکستگی قرار ندارد.
ماسک در برگه تویترش نوشت: "تویتر هنوز امن نیست، اما در آستانه ورشکستگی هم نیست. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد".
Открытая на экране компьютера страница президента США Дональда Трампа в Twitter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
بازگرداندن حساب تویتر ترامپ، تبلیغ‌کنندگان او را باز نمی‌گرداند
داده هایی در ماه نوامبر گزارش شد، که ماسک احتمال ورشکستگی تویتر را رد نمی‌کند، اگر شبکه اجتماعی که در این پسین ها خریداری کرده نتواند بیش از هزینه‌هایش درآمد کسب کند. به گفته این نشریه، این کارآفرین به کارمندان شرکت گفته است، که این پلتفرم ممکن است در سال آینده با "بیرون کردن سرمایه های چند میلیارد دالری" روبرو شود.
یادآوری می کنیم، که در پایان ماه اکتوبر، ماسک سرانجام قرارداد 44 میلیارد دالری برای تصاحب تویتر را بست. وی قول داد سیاست نوشتاری شبکه اجتماعی را که به دلیل سانسور شدید مورد انتقاد گسترده قرار گرفت آزادسازی کند و شورای تعدیل محتوا ایجاد کند، اما تا زمانی که این شورا کار نمی کند، درباره سیاست نوشتاری و بازگرداندن حساب های بسته شده تصمیمات کلی نگیرید. ماسک همچنین هشدار داد، که این شبکه اجتماعی "قرار است کارهای احمقانه زیادی" در آینده نزدیک انجام دهد. این شرکت قصد دارد "آنچه را که کار می کند حفظ کند و آنچه کار نمی کند را تغییر دهد".
شرکت آمریکایی Twitter Inc. در سال 2006 تاسیس شد. محصول اصلی این شرکت یک شبکه اجتماعی برای تبادل پیام کوتاه است. دفتر مرکزی این شبکه در شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای امریکا واقع شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала