زلنسکی به خواسته های مورد نظر خود نرسید

© AFP 2023 / Brendan SmialowskiПрезидент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден во время встречи в Вашингтоне
Президент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден во время встречи в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2022
عضو شوید
سفر رهبر اوکراین با وعده ایالات متحده برای ارائه کمک های چند میلیارد دالری موفقانه به پایان رسید، اما نه با آنچه که او بیش از همه می خواست.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی نیویورک تایمز می نویسند ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین نتوانست واشنگتن را متقاعد کند، تا تانک، طیاره های جنگی و راکت های دقیق دورانداز را به کیف ارائه دهد.
نویسندگان این نشریه خاطرنشان کردند: "سفر رهبر اوکراین با وعده ایالات متحده برای ارائه کمک های چند میلیارد دالری موفقانه به پایان رسید، اما نه با آنچه که او بیش از همه می خواست."
در عین حال، آنها این موضوع را که زلنسکی همچنان بتواند از واشنگتن کمک مورد نظر به دلیل حمایت های گسترده امریکا از کیف دریافت کند، رد نکردند.
در ادامه این مقاله آمده است: "سفر رئیس جمهور اوکراین نشان دهنده استراتژی دوگانه چاپلوسی و فشار بر متحدان او بود، او می دانست که نمی تواند هر چیزی که می خواهد را بدست آورد، اما معتقد است که ترکیب درخواست های مداوم او با وضعیت ناپایدار در جبهه، ایالات متحده را مجبور می کند تا اصول خود را تغییر دهد."
Президент Украины Владимир Зеленский выступает на саммите лидеров G20 в режиме видеосвязи в Нуса Дуа, Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
واکنش خشمگین مجری شبکه تلویزیونی امریکا در مورد خواسته های زلنسکی
زلنسکی به واشنگتن سفر کرد. او با جو بایدن رئیس جمهور امریکا به گفتگو پرداخته و در کانگرس سخنرانی کرد. کاخ سفید به نوبه خود بسته کمک نظامی جدید را به اوکراین اعلام کرد. این بسته شامل دستگاه های راکتی دافع هوا پاتریوت، 500 مهمات توپخانه رهبری شده، 37 ماشین زرهی Cougar، مین، چندین هزار بمب های دستی و سلاح های سبک است.
ایالات متحده و متحدان‌اش در ناتو، در شرایط اجرای عملیات ویژه روسیه در اوکراین، با ارسال ده ها میلیارد دالر تسلیحات از کیف حمایت می کنند. مسکو بارها اعلام کرده است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می‌کند و وسایل نقلیه حامل سلاح هدف قانونی برای قوای مسلح روسیه می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала