کنفرانس مطبوعاتی پوتین پس از نشست شورای دولتی

© Sputnik / Sergej Bobylev/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
عضو شوید
پوتین گفت که روسیه برای پایان دادن به درگیری اوکراین در اسرع وقت تلاش خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست شورای دولتی گفت که روسیه برای پایان دادن به درگیری در اوکراین تلاش خواهد کرد و هر چه زودتر بهتر باشد.
پوتین در یک رویکرد مطبوعاتی پس از نشست شورای دولتی گفت: "ما تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که این کار تکمیل شود و البته هر چه زودتر بهتر است."
وی خاطرنشان کرد که هدف روسیه چرخاندن "چرخ" درگیری نظامی نیست.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه میزان تسلیحات موجود در انبارهای اوکراین را در نظر می‌گیرد و محاسبه می‌کند.
پوتین به خبرنگاران گفت: "ما همچنین همه چیزهایی را در آنجا اتفاق می افتد را در نظر می‌گیریم، که کجا و چقدر سلاح هنوز در انبارها وجود دارد، چه چیزی باقی مانده است، چه چیزی می‌توانند تولید کنند، در چه چارچوب زمانی، چگونه می‌توانند پرسنل را آموزش دهند و همه چیز درباه سلاح های اوکراینی."
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که هدف روسیه محافظت از مردم اوکراین است که احساس می کنند بخشی از فرهنگ روسیه هستند.
پوتین به خبرنگاران گفت: "هدف ما در درجه اول محافظت از مردم است، بار دیگر تکرار می کنم، کسانی که احساس می کنند بخشی از مردم ما هستند، بخشی از فرهنگ ما."
"به هیچ وجه نباید بر خلاف خواست مردم رفت. اما اگر چنین است، پس این اصل باید جهانی باشد و به هیچ وجه نباید بر خلاف خواست آن بخشی از مردم بود که خود را در حالتی متفاوت احساس می کنند." که خود را بخشی از مردم روسیه و جهان روسیه می دانند، معتقدند که آنها بخشی از این فرهنگ، بخشی از این زبان، بخشی از این تاریخ و سنت هستند. پوتین به خبرنگاران گفت.
رئیس جمهور افزود: همه ما تحمل کردیم، تحمل کردیم، تحمل کردیم و به نوعی توافقنامه صلح امیدوار بودیم."این یک جنگ بود، بالاخره، این بحث شد. و اگر حملات هوایی مستقیماً به مرکز شهرهای میلیونی انجام شود، چه می شود، و اگر نیروهایی با خودروهای زرهی علیه آنها مستقر شوند، چه می شود؟ این جنگ است؟ "
يتم إرسال دبابة تي-80 لإطلاق النار الحي في مواقع القوات المسلحة لأوكرانيا في منطقة دونيتسك - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
پوتین: عملیات ویژه اقدامی اجباری و ضروری است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала