- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

هشدار وزارت خارجه روسیه به یونان

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر Полк ЗРС С-400 "Триумф" заступил на боевое дежурство в Подмосковье
Полк ЗРС С-400 Триумф заступил на боевое дежурство в Подмосковье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه به یونان درباره عواقب انتقال سامانه های سی-300 روسی به اوکراین هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک نشست خبری گفت که روسیه به یونان درباره عواقب تحویل سامانه های سی-300 روسیه به اوکراین هشدار می دهد.
"تمام تجهیزات نظامی ارسال شده به کیف به موقع ردیابی می شود و به عنوان یک هدف قانونی برای تخریب در نظر گرفته می شود. قبل از اینکه خیلی دیر شود، می توانید برنامه های خطرناک را کنار بگذارید. ما بار دیگر به رهبری یونان در این مورد هشدار می دهیم.
پیش از این، زاخارووا گفته بود که تمام تجهیزات نظامی که یونان به اوکراین ارسال خواهد کرد، با وجود این واقعیت که چنین تحویل تسلیحاتی احتمالی "نقض فاحش" توافق‌نامه‌های بین مسکو و آتن خواهد بود، "نابود خواهد شد".
پیش از آن، نیکوس پاناگیوتوپولوس، وزیر دفاع یونان گفته بود که اگر آمریکا در ازای آن سامانه‌های دفاع راکتی پاتریوت را به آتن بفرستد، این کشور سامانه‌های موشکی سی-300 را به اوکراین ارسال خواهد کرد.
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
امریکا به اوکراین سیستم های دفاع هوایی پاتریوت می دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала