طرح جدید پرچم اوکراین از نماینده دائم اوکراین در سازمان ملل متحد

عضو شوید
زاخارووا طرح جدید پرچم اوکراین از نماینده دائم جمهوری در سازمان ملل متحد کیسلیتا را به سخره گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه، در مورد طرح پرچم "جدید" اوکراین ارائه شده توسط سرهی کیسلیتسا، نماینده دائم این کشور در سازمان ملل متحد (سازمان ملل) در شبکه اجتماعی توییتر اظهار نظر کرد. نماینده وزارت امور خارجه در کانال تلگرامی خود خاطرنشان کرد آنچه که اتفاق افتاده همان چیزی است که روسیه سال ها درباره آن صحبت می کرد، اما آنها او را باور نکردند.
این عکس که توسط نماینده دائم اوکراین در سازمان ملل منتشر شده است، پرچم آمریکا را در رنگ های زرد و آبی نشان می دهد. کیسلیتسا در پست خود اشاره کرد که پرچم آمریکا و اوکراین "تا زمانی که لازم باشد کنار هم خواهند ماند."
زاخارووا در اظهار نظر در مورد این پست خاطرنشان کرد که آنچه اتفاق افتاد همان چیزی بود که روسیه سال ها درباره آن صحبت می کرد، اما آنها او را باور نکردند.

زاخارووا نوشت: "نماینده دائم اوکراین در سازمان ملل متحد پرچم جدیدی از اوکراین را در توییتر منتشر کرد. اتفاقی که سال‌ها درباره آن صحبت می‌کردیم، اما باورمان نمی‌شد، اتفاق افتاد. تبریک می گویم!"

پیش از این وزارت خارجه روسیه مجموع هزینه های آمریکا و اتحادیه اروپا برای کمک های نظامی به اوکراین را اعلام کرده بود. به گفته زاخارووا، از ایالات متحده این ارقام به 45 میلیارد دلار و از اتحادیه اروپا به 28 میلیارد دلار می رسد.
Президент США Джо Байден во время интервью  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
بایدن دستور کمک نظامی یک میلیارد دالری به اوکراین را صادر کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала