زلنسکی روز چهارشنبه در کنگره آمریکا سخنرانی خواهد کرد

© AP Photo / Natacha PisarenkoПрезидент Украины Владимир Зеленский после совместной пресс-конференции с председателем Европейской комиссии Урсулой фон дер Ляйен (11 июня 2022). Киев
Президент Украины Владимир Зеленский после совместной пресс-конференции с председателем Европейской комиссии Урсулой фон дер Ляйен (11 июня 2022). Киев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
عضو شوید
زلنسکی در نشست کنگره آمریکا در 21 دسامبر صحبت خواهد کرد و موضوع کمک به کی یف را بررسی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از نمایندگان کنگره آمریکا به ریانووستی تایید کرد که ولودیمیر زلنسکی روز چهارشنبه در جلسه مشترک هر دو مجلس کنگره آمریکا سخنرانی خواهد کرد و در جریان آن قصد دارد موضوع تخصیص کمک مالی جدید از واشنگتن به کی یف را مطرح کند.
کاخ سفید تایید کرد که زلنسکی از واشنگتن بازدید خواهد کرد، در کنگره سخنرانی خواهد کرد و در 21 دسامبر با بایدن دیدار خواهد کرد.
منبع گفته است که:" این دیدار و سخنرانی تلاشی برای پیشبرد موضوع تخصیص 45 میلیارد دلار (کمک) در بودجه فدرال از طریق کنگره خواهد بود. جلسه مشترک (هر دو مجلس سنا و کنگره) روز چهارشنبه برگزار خواهد شد."
پیشتر تعدادی از رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند که زلنسکی روز چهارشنبه به واشنگتن سفر می کند و در کنگره سخنرانی می کند. همزمان، سی‌ان‌ان به نقل از دو منبع مدعی شد که دیدار زلنسکی با جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا در چارچوب این سفر در حال بررسی است.
Pentagon Press Secretary Rear Admiral John Kirby - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2022
مشوره کاخ سفید با کنگره امریکا درباره کمک نظامی 21 میلیاردی به اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала