زیر گرفتن سه نفر از سوی موتر حامل رییس امر به معروف و نهی از منکر گروه طالبان در بامیان

© Sputnik / Z. Safari«صلصال» و «شمامه» تندیس‌های بامیان و برگرفته از فرهنگ و آیین بودایی در افغانستان بودند که توسط طالبان با خاک یکسان شد.
«صلصال» و «شمامه» تندیس‌های بامیان و برگرفته از فرهنگ و آیین بودایی در افغانستان بودند که توسط طالبان با خاک یکسان شد. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
عضو شوید
منابع محلی در بامیان از زیر گرفتن سه نفر از سوی موتر حامل رییس امر به معروف و نهی از منکر گروه طالبان در این ولایت خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، منابع معتبر محلی می‌گویند، که مولوی مقبول احمد وقاص، رییس امر به معروف و نهی از منکر طالبان در بامیان سه تن را با موترش زیر گرفته و راهی شفاخانه کرده است.
به گفته منابع، این رویداد حوالی ساعت ۱۰:۰۰ پیش از چاشت روز شنبه، ۲۶ قوس، در نزدیکی ریاست امر به معروف و نهی از منکر طالبان واقع در شهر نو بامیان رخ داده است.
بازداشت یک گردشگر خارجی از سوی طالبان در بامیان   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2022
کشته شدن مدیر استخبارات طالبان و برادرش در بامیان
یک منبع که نخواست نامش فاش شود می‌گوید، این رویداد زمانی رخ داد که مولوی مقبول احمد وقاص با سرعت غیرمجاز در حال راننده‌گی بود.
منبع می‌گوید: "یکی از زخمی‌ها پاهایش از سه ناحیه شکسته و وضعیت صحی دو تن دیگر نیز وخیم است".
با این حال، اداره امر به معروف و‌ نهی از منکر طالبان در بامیان گفته است: "ما زیر نگرفتیم، یک موترسایکل با سه نفر سواری با موتر ما برخورد کرد".
یک منبع از درمانگاه ولایتی بامیان نیز می‌گوید، که روز گذشته سه زخمی از یک رویداد ترافیکی به این درمانگاه منتقل شدند. به گفته او، یکی از زخمیان پاهایش از سه ناحیه شکسته بود که برای درمان به یکی از درمانگاه های کابل منتقل شد و دو تن دیگر در درمانگاه ولایتی بامیان زیر درمان قرار دارد.
مولوی مقبول احمد وقاص، رییس امر به معروف و نهی از منکر طالبان در بامیان در اینباره حاضر به پاسخگویی نشده است.
یادآوری می کنیم، که پیش از این در رویداد مشابه مولوی اسلام‌الدین عثمانی، رییس پیشین معارف طالبان در بامیان نیز با سرعت غیرمجاز موترش جان یک پسربچه دانش‌آموز را گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала