روسیه هرگز تلاش ننموده تا از بحران غذایی به عنوان اهرم استفاده کند

© Sputnik / Artem Kreminskyتأمین اغذیه بخش اعظم جهان اسلام با گندم روسی از ایران
تأمین اغذیه بخش اعظم جهان اسلام با گندم روسی از ایران  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
عضو شوید
رئیس شورای فدراسیون گفت: روسیه هرگز از موضوع بحران جهانی غذا و افزایش قیمت مواد غذایی به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده نکرده و نخواهد کرد.
والنتینا ماتوینکو، رئیس شورای فدراسیون گفت: "سیاست بی شرمانه غرب، تلاش برای مقصر دانستن روسیه برای بحران غذا، افزایش قیمت مواد غذایی، دیگر جواب نمی دهد. همه از قبل می دانند که این یک ابزار سیاسی در دست غرب است. ما هرگز از آن استفاده نکرده ایم. این موضوع به عنوان یک اهرم سیاسی است و انجام نخواهد شد."
به گفته وی، روسیه همیشه در عرصه بین المللی بسیار وظیفه شناسانه رفتار می کند. ماتوینکو افزود، غیرقابل قبول است که به غرب اجازه دهیم، با کمک برداشت غلات روسیه، "از این (تحویل و قیمت غلات) از طریق طرح‌های بی‌وجدان به عنوان فشار بر کشورهای دیگر، علیه روسیه استفاده کند. " او متقاعد شده است: " به نظر من، ما باید در اینجا سختگیرانه و اساسی تر عمل کنیم."
Старт уборочной кампании в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
حل نشدن موضوع تمدید قراردادهای غلات روسیه با سازمان ملل
رئیس شورای فدراسیون روسیه افزود که غلات خود را بدون دخالت طرف های دیگر صادر کند. او گفت: "ما غلات تولید می کنیم و باید تامین آنها را خودما تضمین کنیم، بدون اینکه منابع خود را به دست کسی دیگری بدهیم. غلات منبع بسیار مهمی برای کسانی است که از آن علیه ما استفاده می کنند."
او تاکید کرد که در کنار آب آشامیدنی، غلات منبع اساسی زندگی است که به ما امکان می‌دهد زندگی روی زمین را حفظ و نجات دهیم. ماتوینکو گفت: "به نظر من در این زمینه، روسیه مأموریت جهانی خاص خود را دارد. رکورد برداشت غلات امروز در روسیه تضمینی برای نجات بخش بزرگی از بشریت، به ویژه در کشورهای فقیر، از گرسنگی واقعی است."
غرب فشار تحریم‌ها را بر روسیه به دلیل درگیری در اوکراین افزایش داد که منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و غذا در اروپا و ایالات متحده شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیشتر اعلام کرده بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به تمام اقتصاد جهان وارد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала