اسرائیل منافع همکاری با فدراسیون روسیه را به خاطر کسی، از جمله اوکراینی‌ها، به خطر نمی‌اندازد

© Sputnik / Vladimir AstapkovichФлаг на территории посольства Израиля в Москве
Флаг на территории посольства Израиля в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
عضو شوید
میخائیل برادسکی، سفیر اسرائیل در اوکراین، در مورد حمایت های ارائه شده به کیف، گفت که روابط اسرائیل با فدراسیون روسیه محدودیت های غیرقابل حل را در این زمینه ایجاد می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سفیر اوکراین خاطرنشان کرد که از نارضایتی برخی یهودیان اوکراینی از موضع اسرائیل در رابطه با درگیری در اوکراین آگاه است، با این همه، وی افزود که روابط امنیتی اسرائیل با روسیه محدودیت های ایجاد می کند که نمی توان بر آنها فائق آمد.
این روزنامه به نقل از برادسکی، وضعیت را که اسرائیل در آن خود را "شکننده" می‌بیند، نقل می‌کند: "هیچ یک از دولت‌های اسرائیل این منافع را (با همکاری فدراسیون روسیه) به خاطر کسی، از جمله اوکراینی‌ها، به خطر نمی‌اندازد.
Ядерный взрыв - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
کارشناس: اوکراین می‌تواند با سلاح هسته‌ی اسرائیل به روسیه حمله کند
به گفته منابع آگاه این نشریه، نفتالی بنت، صدراعظم سابق اسرائیل به ولودیمیر زلنسکی درباره عواقب آن در صورت تلاش کیف برای اعمال فشار بر وی هشدار داده است. در حین حال، مقامات امریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، می گویند که سطح حمایت از اسرائیل ناامید شده اند، اگرچه انتظار زیادی از اسرائیل نداشتند.
پیش از این، بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل به الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین گفته بود که اسرائیل محدودیت های عملیاتی دارد که به دلیل آن قادر به تامین سیستم های تسلیحاتی به اوکراین نیست. زلنسکی نیز به نوبه خود از موضع اسرائیل ابراز نارضایتی کرد.
پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره اوکراین، خاطرنشان کرد که کشورهای غربی حامی رژیم کیف در حال تبدیل شدن به طرف های درگیری هستند. وی همچنین خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس‌جمهور روسیه گفت که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی‌کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала