نگرش پاکستان در قبال طالبان

© @https://twitter.com بلینکن: برای دستیابی به اهداف مشترک در افغانستان با پاکستان همکاری خواهیم کرد
بلینکن: برای دستیابی به اهداف مشترک در افغانستان با پاکستان همکاری خواهیم کرد   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
پاکستان می گوید که حوادث مرزی بر نگرش این کشور در قبال طالبان تأثیری نخواهد گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک،‌ رئیس وزارت خارجه پاکستان بلاول بوتو زرداری، در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک بیان کرد که حوادث مرزی بر نگرش این کشور در قبال طالبان تأثیری نخواهد گذاشت.
به گفته وی، نه زد و خورد ها در پوسته سرحدی چمن - سپین - بولدک و نه سیاست طالبان در قبال زنان اسلام آباد را مجبور به سردی با دولت خود نخواهد کرد.
زرداری از کشورهای دیگر خواست تا در پذیرش طالبان به عنوان بخشی از واقعیت و تعامل با آنها از کشورش الگو بگیرند. او با سیاست تحریم موافق نیست - گرسنگی کسی را به رهایی ترجیح نمیدهد.
Pakistani soldiers stand guard at newly erected fence between Pakistan and Afghanistan at Angore Adda, Pakistan, Wednesday, Oct. 18, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
آتش بس در منطقه سرحدی افغانستان و پاکستان
او همچنین گفت که عبیدالرحمان نظامانی، سفیر پاکستان در افغانستان، نه به دلیل فراخواندن او (یک حرکت غیردوستانه دیپلماتیک) بلکه به این دلیل که طالبان تهدیدات امنیتی او را از بین نبرده اند، در اسلام آباد است.
سنای پاکستان از وزارت خارجه این کشور خواست تا در رویکرد خود در قبال طالبان به دلیل عدم برخورد متقابل از خارج تجدید نظر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала