مجمع عمومی سازمان ملل بررسی اختیارات نماینده افغانستان را به تعویق انداخت

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه
برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
مجمع عمومی سازمان ملل روز جمعه گزارش کمیته اعتبارنامه را تصویب کرد که بر اساس آن بررسی مسائل مربوط به اعتبار سنجی نمایندگان افغانستان، میانمار و لیبی به تعویق افتاد.
به گزارش اسپوتنیک، مجمع عمومی سازمان ملل روز جمعه گزارش کمیته اعتبارنامه را تصویب کرد که بر اساس آن بررسی مسائل مربوط به اعتبار سنجی نمایندگان افغانستان، میانمار و لیبی به تعویق افتاد. این کمیته در هفتاد و هفتمین جلسه مجمع عمومی تا سپتامبر 2023 به بحث درباره این دستور کار باز خواهد گشت.
نصیر احمد فایق  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2022
منبع: نماینده افغانستان در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می‌کند
دسامبر گذشته در چارچوب هفتاد و ششمین نشست این نهاد از سازمان جهانی، تصمیم گیری درباره اعتبارنامه ها به جلسه بعدی موکول شد. این بار، بررسی موضوع ممکن است در مجمع عمومی دعوت جاری از سر گرفته شود.
همانطور که یک منبع سازمان ملل توضیح داد، این به ویژه به دلیل این واقعیت است که نمایندگان افغانستان و میانمار اظهار داشتند که آنها نه نماینده مقامات سابق و نه مقامات فعلی این کشورها نیستند. در نتیجه سوالاتی در مورد وضعیت حقوقی افراد مربوطه مطرح شد.
سازمان ملل تهدید به قتل گزارشگر ویژه این سازمان توسط عربستان را تایید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2022
بریتانیا در نشست شورای امنیت سازمان ملل: گروه طالبان به تعهدات خود عمل نمی کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала