متهم شدن بایدن به خیانت درباره اوکراین از سوی امریکایی ها

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает перед журналистами в рамках саммита G20 на Бали
Президент США Джо Байден выступает перед журналистами в рамках саммита G20 на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
عضو شوید
خوانندگان یک روزنامه امریکایی به دلیل کمک به اوکراین، رئیس جمهور این کشور را خائن نامیدند.
به گزارش اسپوتنیک، بسته دیگری از کمک به اوکراین باعث واکنش خشمگین خوانندگان نسخه امریکایی Breitbart شد.
در این پسین ها، کشورهای غربی موافقت کرده اند که بیش از یک میلیارد دالر به کیف برای کمک به زنده ماندن در زمستان اختصاص دهند.
افزون بر این، امریکا آمادگی خود را برای ارسال یک باتری سامانه راکتی ضد هوایی پاتریوت اعلام کرد.
خوانندگان به دلیل پشتیبانی مالی بی پایان از ولادیمیر زلنسکی خشمگین شدند.
Президент США Джо Байден во время интервью  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
بایدن: 400 میلیون دالر به عنوان پشتیانی نظامی به اوکراین بدهید
یک خواننده به نام LuciusAnnaeusSeneca نوشت: "البته، هیچ کس در غرب هرگز حتی یک سنت از این پول را نخواهد دید. همه اینها بدون فکر در گودال پول اوکراین ریخته می شود".
خواننده ای دیگر به نام Democrats Bring Suffering در پاسخ او نوشت: بخشی از کمک ها در غرب دزدیده شده است، که او به سیاستمداران حزب دموکرات اشاره می کند.
خواننده ای دیگر به نام El Indio Mescalero پرسید: "در ضمن، چه اتفاقی برای این همه تحریم "فلج کننده" افتاد که بایدن مدام در گلوی ما فرو کرد؟".
فرانس یانوش/ Franz Janosh اظهار داشت: "این شکستی که ما تجربه می کنیم نتیجه مستقیم کارهای جو بایدن است".
فایتون/ Phaeton ناکارآمدی شدید سامانه پدافند هوایی پاتریوت در درگیری نظامی در یمن را یادآور شد.
او خاطر نشان کرد، که "حتی یک راکت حوثی ها سرنگون نشد! حوثی ها در برابر تسلیحات امریکایی به نتیجه صددرصدی دست یافتند!".
خواننده ای دیگر به نام Deplorable Me نوشت: "چرا زلنسکی به این همه راکت نیاز دارد؟ این همه به این دلیل است که هنوز بسیاری از اوکراینی های زنده باقی مانده اند. او گفت که تا آخرین اوکراینی خواهد جنگید!".
جیمز میلر گفت: "اوکراین یک دموکراسی نیست. این توتالیتاریسم، راهزنی، الیگارشی است، و همه پول ما به احتمال زیاد در آنجا به دست افراد نادرستی خواهد افتاد. و همچنین شاهد بازگشت آنها به حزب دمکرات ایالات متحده و پولشویی هستیم".
خواننده ای دیگر به نام Forliberty با اشاره به جنگ افغانستان نوشت: "ما به تازگی 20 سال جنگ را به پایان رساندیم که در آن 7.4 هزار آمریکایی کشته شدند - و دقیقاً برای چه؟ وقت آن است که ایالات متحده از کشور خود مراقبت کند".
او از زلنسکی خواست که "دست‌های کثیف اش" را از جیب امریکایی‌ها خارج کند و جنایات نازی‌ها در اوکراین را یادآوری کرد. برخی از خوانندگان از واشنگتن خواستند که در تامین مالی اوکراین شرکت نکند و این وظیفه را بر دوش کشورهای اروپایی "بیندازد". برخی دیگر امریکا را به دامن زدن به درگیری متهم کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала