زلنسکی شرایط ختم درگیری در اوکراین را اعلام کرد

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
عضو شوید
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد عقب نشینی قوای مسلح روسیه به سرحدات سال 1991 تنها راه برای پایان دادن به درگیری های نظامی در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، زلنسکی طی مصاحبه با مجله اکونومیست گفت: "تنها تفاوت که من در مورد آن صحبت می‌کنم، این است که آیا ما آنها را بیرون می رانیم یا خودشان می‌روند. اگر او (ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه) اکنون به سرحدات سال 1991 عقب‌نشینی کند، مسیر احتمالی برای دیپلمات‌ها آغاز خواهد شد".
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2022
مدودف: زلنسکی میخواهد سپر انسانی در اوکراین ایجاد کند
پیش از این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا، ضمن صحبت از حمایت ایالات متحده امریکا از کی‌یف، گفت که ایالات متحده بر کمک به اوکراین برای بازگرداندن سرزمین های اشغال شده توسط روسیه از 24 فبروری آغاز عملیات نظامی ویژه متمرکز است.
روسیه 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد شکنجه و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایات خونین علیه غیرنظامیان" در منطقه دونباس هستند، محکمه شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала