انفجار در ولسوالی رخه پنجشیر

© Photo / M.Sکوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر
کوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
عضو شوید
منابع محلی از وقوع انفجار در ولسوالی رخه پنجشیر خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، منابع گفتند، که این انفجار روز جمعه ۲۵ قوس، در روستای حصارک رخ داده است.
مولوی نصرالله ملک‌زاده، رییس اطلاعات و فرهنگ طالبان در ولایت پنجشیر می‌گوید، که این انفجار حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه‌ی شام امروز (جمعه، ۲۵ قوس) در روستای "مرشتان" ولسوالی رخ رخ داده است.
ملک‌زاده همچنین گفت، که انفجار ناشی از یک حلقه ماین بوده که در نزدیکی یک خانه‌ی مسکونی صورت گرفته است. به‌گفته‌ی او، چگونگی وقوع این رویداد تاکنون مشخص نیست و تحقیقات در این مورد جریان دارد.
در همین حال، منابع مردمی می‌گویند، که در این انفجار نظامیان گروه طالبان هدف قرار گرفته‌اند، اما به‌خاطر تاریکی شب، جزئیات آن تاکنون در دسترس نیست.
یک منبع که خواست نامش در خبر ذکر نشود، به روزنامه اطلاعت روز گفت، که طالبان پس از وقوع انفجار، تمام منطقه را محاصره کرده و به مردم اجازه نمی‌دهند که از خانه‌های‌شان بیرون شوند. به‌گفته‌ی این منبع، احتمال دارد طالبان تلاشی خانه‌به‌خانه را آغاز کنند.
یادآوری می کنیم، که چند روز پیش نیز در مربوطات مرکز این ولایت شب‌هنگام یک انفجار صورت گرفته بود و به دنبال آن، طالبان باشندگان محل را به‌گونه‌ی اجباری به مسجد فراخوانده و به آنان هشدار داده بودند که عامل انفجار را به این گروه معرفی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала