نزدیک به 40 تن در هند بر اثر نوشیدن الکل تقلبی جان خود را از دست داد

© Depositphotos.com / AnuskiserranoОтказ от алкоголя
Отказ от алкоголя  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
عضو شوید
گفته میشود سالانه بیش از صد ها تن در ایالت بیهار هند در اثر نوشیدن الکل تقلبی جان خود را از دست می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هندوستان تایمز پلیس ایالت بیهار هند گزارش داد که در پی نوشیدن الکل تقلبی دست کم 39 نفر جان خود را از دست داده و چندین تن دیگر نزدیک به مرگ در بیمارستان این ایالت بسر می‌برند.
این حادثه باعث اعتراضات در پارلمان بیهار شد و رهبران حزب مخالف علیه سیاست دولت ایالتی مبنی بر ممنوعیت کامل الکل در این ایالت صحبت کردند. نیتیش کومار، رئیس ایالت نیز به نوبه خود از مردم خواست که هوشیار باشند و الکل تقلبی نخرند و همچنین اظهار داشت که لازم است افرادی که در تولید الکل دست دارند پیدا شوند.
اندکی پس از آن، اداره منطقه تیم هایی از مقامات تشکیل داد که روستاهای آسیب دیده را بازدید کرده و با خانواده های قربانیان ملاقات می کنند تا کسانی را که احتمالا مشروبات الکلی غیرقانونی می فروختند، بیابند.
ممنوعیت فروش و تولید الکل در سال 2016 در ایالت بیهار اجرایی شد و پس از آن بازار غیرقانونی الکل از جمله تقلبی در این ایالت تشکیل شد. طبق گزارش رسانه های محلی، در سال گذشته نزدیک به 100 نفر در این ایالت به دلیل نوشیدن الکل بی کیفیت جان خود را از دست داده اند.
مقامات هندی در تلاش هستند تا با اعمال مالیات های سنگین تا 70 درصد یا با اعمال محدودیت در فروش آن، مصرف الکل را کاهش دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала