کلوپ ویدیو

پرتاب سامانه موشکی عملیاتی - تاکتیکی "اسکندر" + ویدیو

© Sputnik / Ilja Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر منظومة صواريخ "إسكندر إم" العملياتية التكتيكية
منظومة صواريخ إسكندر إم العملياتية التكتيكية - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه تصاویری از حملات سیستم موشکی عملیاتی - تاکتیکی اسکندر در منطقه عملیات ویژه نظامی علیه نیروهای مسلح اوکراین به نمایش گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع کار محاسبه سیستم راکتی عملیاتی - تاکتیکی (OTRK) "اسکندر" و پرتاب راکت را نشان داد. این ویدئو در کانال تلگرام این اداره قرار داده شده است.
این فیلم نشان می دهد که چگونه یک افسر نظامی منطقه نظامی غرب دستور پرتاب راکت کروز به تاسیسات دشمن را دریافت می کند و پس از دستکاری اپراتور در نقطه کنترل، پرتابه از محل نصب خارج می شود.
وزارت دفاع خاطرنشان کرد که تنها چند دقیقه از لحظه دریافت وظیفه برای پرتاب می گذرد. همچنین مشخص شده است که این راکت قادر است در ارتفاع بسیار کم پرواز کند و در اطراف زمین خم شود.
در ماه سپتامبر، فرمانده کل نیروی زمینی ارتش، اولگ سالیوکوف، سیستم راکتی اسکندر-ام را بهترین در کلاس خود خواند.
در ماه اوت، شرکت دولتی Rostec گزارش داد که مجموعه اسکندر-M با دقت تک تیرانداز کار می کند. راکت OTRK یک کلاهک حمل می کند که برای نابودی استحکامات و کشتی های جنگی کافی است.
Реплика бронепоезда БП-43 времен Великой Отечественной войны перед торжественной церемонией передачи министерству обороны РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
قطار زرهی روسیه + ویدیو
برای دیدن تصاویر از تازه ترین رویداد های افغانستان و جهان کانال تلگرام اسپوتنیک افغانستان را دنبال کنید!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала