روسیه به همکاری با سازمان ملل برای تضمین امنیت غذایی در جهان ادامه خواهد داد

© Sputnik / Artem Kreminskyتأمین اغذیه بخش اعظم جهان اسلام با گندم روسی از ایران
تأمین اغذیه بخش اعظم جهان اسلام با گندم روسی از ایران  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2022
عضو شوید
سرگئی ورشینین معاون وزیر امور خارجه روسیه: روسیه به همکاری با نمایندگان سازمان ملل برای تضمین امنیت غذایی در جهان ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ورشینین معاون وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری بعد از نسشت های مشورتی فدراسیون روسیه و ترکیه، در جواب به خبرنگار اسپوتنیک گفت که روسیه به همکاری با نمایندگان سازمان ملل برای تضمین امنیت غذایی در جهان ادامه خواهد داد.
معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه تاکید کردکه ما به تلاش‌های دبیرخانه سازمان ملل توجه می‌کنیم، اما نیاز داریم به نتایج دقیق تری دست بیابیم که بیش از یک بار در مورد آن صحبت کرده‌ایم.
در این راستا، ما به همکاری با نمایندگان سازمان ملل برای توسعه یادداشتی که انجام شده و نتایج ملموسی را در راستای منافع آن اهداف عالی که اساس این ابتکار را تشکیل می‌دهند، یعنی تضمین امنیت غذایی در جهان، به ویژه فقیرترین کشورها، به ارمغان آورد، ادامه خواهیم داد.
Президент Турции Реджеп Тайип Эрдоган во время беседы с президентом РФ Владимиром Путиным на полях VI саммита Совещания по взаимодействию и мерам доверия в Азии в Астане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2022
اردوغان در دیدار با پوتین اظهار داشت به تقویت و ادامه "معامله غذا" امیدوار است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала