مدودف: مسکو تولید جنگ افزارهای نیرومند را افزایش می دهد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2022
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، که دشمنان روسیه در اروپا، امریکای شمالی، جاپان و استرالیا نفوذ کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه گفت: دشمنان این کشور در کشورهای غربی نفوذ کرده اند، بنابراین مسکو سرعت تولید نیرومندترین جنگ افزارها را افزایش می دهد.
Автономная пусковая установка ПГРК Ярс на параде Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
اشاره ای مدودف به سهم نیروهای هسته ای راهبردی در دفاع از روسیه
او در تلگرامش نوشت: "این برای ما بسیار دشوارتر است - دشمن ما نه تنها در ولایت کی یف روسیه کوچک بومی ما نفوذ کرده است. او در اروپا، امریکای شمالی، جاپان، استرالیا، نیوزیلند و در شماری از جاهای دیگر نازی های مدرن سوگند یاد کرده است. بنابراین، ما در حال افزایش تولید نیرومندترین جنگ افزارها هستیم، از آن میان آنهایی که مبتنی بر فن آوری های جدید هستند".
مدودف اضافه کرد، که "مغزهای هار شبه اوکراینی با نام خانوادگی روسی که در بزاق سمی خود خفه می شوند" ادعا می کنند که دشمن آنها در داخل مرزهای روسیه، از غرب تا ولادی وستوک قرار دارد.
یادآوری می کنیم، که پیش از این، الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین گفته بود، که کیف در صورت حمله به اوکراین، قادر به انجام هر کاری از جمله حمله به خاک روسیه است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با قهرمانان روسیه گفته بود، که روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین ضربه می‌زند، اما اولین ضربه‌ها را کسانی وارد کردند که به پل کریمه برخورد کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала