تکمیل آزمایش یک پهپاد جدید کامیکازه در اوکراین

© Photo / Facebook account of Bezpeka.clubМакет украинского беспилотника ACE ONE
Макет украинского беспилотника ACE ONE - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2022
عضو شوید
مسئولان اوکراینی گفت، که در حال تکمیل آزمایش یک پهپاد جدید کامیکازه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ بولدیرف، مدیر پروژه شرکت اوکراینی اوکروبرونوپروم گفت، که یک پهپاد تهاجمی دوربرد به زودی در خدمت سربازان اوکراینی قرار خواهد گرفت که تقریباً آماده است و اکنون در حال آزمایش است.
پیش از این در صفحه اوکروبرونوپروم در شبکه های اجتماعی گزارش شده بود، که برد پهپاد ضربتی هزار کیلومتر و وزن کلاهک 75 کیلوگرم است.
سیستم دفاع ضد راکتی آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
امریکا قصد دارد دستگاه های ضد پهپاد را به اوکراین تحویل دهد
به گفته های نسخه بولدیرف به نقل از روزنامه "نستایشایا وریمیا: "او (پهپاد جدید) از قبل وجود داشت. من آن را "بیمار صفر" می نامم. ماشین پرواز می کند، ماشین اکنون در حال آموزش است، زیرا وقتی در مورد یک پهپاد ضربتی صحبت می کنیم، در مورد یک نوع کامیکاز صحبت می کنیم. اما ما، اوکراینی‌ها، مردمی بسیار حریص هستیم. ما کامیکازه‌هایی با احتمال بازگشت خواهیم داشت".
به گفته وی، تقریباً تمام پهپادها تا حدی از قطعات خارجی تشکیل شده اند. وی افزود، که "همه تولیدکنندگان فرصت نادری برای ایجاد یک دستگاه، یک پهپاد و آزمایش آن در همان جا دارند" تا تنظیمات و تغییراتی را انجام دهند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این، اوکروبرونوپروم اعلام کرده بود، که به طور مشترک با حداقل شش کشور ناتو تسلیحات سنگین و تجهیزات نظامی تولید و توسعه خواهد داد. به طور خاص، ما در مورد لهستان، جمهوری چک، فرانسه، دانمارک و چندین کشور دیگر صحبت می کنیم، "انعقاد قراردادهایی که با آنها افشای هیچ داده ای را فراهم نمی کند." این نگرانی ایالتی خاطرنشان کرد که آنها در حال ایجاد شرکت های دفاعی مشترک، ساخت خطوط تولید مهمات چرخه بسته، تولید مشترک خودروهای زرهی و پرتاب کننده های موشکی متعدد و توسعه مشترک سلاح های جدید با فناوری پیشرفته هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала