پوتین به روسیه اجازه داد تا از "ایده آمریکا - حمله پیشگیرانه" استفاده کند

© Sputnik / Konstantin Zavrazhin/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر الرئيس الروسي فلاديمير بوتين في القمة السادسة لمؤتمر التفاعل وإجراءات بناء الثقة في آسيا ، أستانا
الرئيس الروسي فلاديمير بوتين في القمة السادسة لمؤتمر التفاعل وإجراءات بناء الثقة في آسيا ، أستانا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2022
عضو شوید
رئیس جمهور پوتین به روسیه اجازه داد تا از ایده ایالات متحده، برای یک حمله خلع سلاح کننده، استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه اظهار کرد که مسکو می‌تواند از ترفند های آمریکا از جمله تاکتیک‌های حمله برای خلع سلاح، در تضمین امنیت خود استفاده کند. وی این مطلب را در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از اجلاس سران اتحادیه اوراسیا در بیشکک بیان کرد.

"پوتین: ایالات متحده یک تئوری حمله پیشگیرانه دارد - اول. دوم - آنها در حال توسعه یک سیستم حمله برای خلع سلاح هستند. و آن چیست؟ حمله با وسایل پیشرفته مدرن است که باید در نقاطی که نیاز به کنترل دارد انجام شود و دشمن را ساقط کند."

پوتین پیشنهاد کرد که مقامات روسیه می توانند این تاکتیک آمریکایی را برای تضمین امنیت خود اتخاذ کنند.
رئیس دولت گفت: "ما فقط به آن فکر می کنیم. آنها وقتی در زمان ها و سال های گذشته با صدای بلند و بدون تردید در این مورد صحبت می کردند ."
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
پوتین: خطر جنگ هسته ای در حال افزایش است
رهبر روسیه همچنین یادآور شد که ایالات متحده حمله پیشگیرانه علیه دشمن ساختگی را رد نمی کند، زیرا این استراتژی در اسناد اساسی واشنگتن بیان شده است. وی تصریح کرد که دکترین روسیه تنها یک حمله تلافی جویانه را تنها در پاسخ به پرتاب موشک توسط یک قدرت هسته ای دیگر فرض می کند.
پوتین خلاصه کرد: اگر دشمن احتمالی معتقد باشد که می‌تواند از تئوری حمله پیشگیرانه استفاده کرد، ما چنین نیستیم، اما باز هم ما را به فکر تهدیدهایی می‌اندازد که چنین ایده‌هایی برای ما در حوزه دفاعی کشورهای دیگر ایجاد می‌کند."
رئیس جمهور روسیه پیش از این به تهدید فزاینده جنگ هسته ای در جهان اشاره کرده بود. با این حال، او تاکید کرد که مسکو قرار نیست سلاح های کشتار جمعی را مانند تیغ به صدا درآورد - این یک عامل بازدارنده است.
ولادیمیر پوتین در پایان گفت: علاوه بر این، روسیه در مورد امکان استفاده از آن صحبتی نکرد، بر خلاف نخست وزیر سابق بریتانیا، لیز تراس، تعدادی از اقدامات باید در پاسخ به این امر انجام می شد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
سخنرانی پوتین در عرصه دفاعی سازمان همکاری شانگهای و کشورهای مستقل مشترک المنافع
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала