تجمعی در وین خواستار لغو تحریم های ضد روسیه شد + ویدیو، عکس

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Акция против военной помощи Украине и принудительной вакцинации в Вене
Акция против военной помощи Украине и принудительной вакцинации в Вене - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2022
عضو شوید
تجمعی در اتریش خواستار برق ارزان، مواد سوخت و غذا برای ملت شدند.
به گزارش اسپوتنیک، صدها نفر در تظاهراتی در وین شرکت کردند و خواستار تجدید نظر مقامات اتریشی در تصمیم برای اعمال تحریم ها علیه روسیه، حفظ بی طرفی کامل این کشور و تلاش برای مبارزه با مهاجرت غیرقانونی شدند.
یکی از سخنرانان این تظاهرات، معاون سابق صدراعظم جمهوری، هاینز کریستین استراخه بود. به گفته سازمان دهندگان این تظاهرات، بحران کنونی "نه تنها به پارلمان و دولت اتریش بلکه به اقلیم نیز ضربه بیشتر زده است."
آنها از رهبری کشور خواستند تا فوراً برای سازماندهی گفتگوهای صلح بین روسیه و اوکراین به منظور پایان دادن به درگیری مسلحانه تلاش کند. شرکت کنندگان در این مراسم به طور سنتی پرچم های اتریش و روسیه و همچنین پوسترهایی با عبارت "به جای تحریم - برق ارزان، سوخت، غذا" در دست داشتند.
پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، کشورهای غربی فشار تحریم‌ها را بر مسکو افزایش دادند، اما این امر باعث افزایش قیمت سوخت و تورم بی‌سابقه در خود آمریکا و اروپا شد.
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره کرده است، سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است، اما تحریم ها ضربه شدیدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی آمریکا و متحدانش بدتر کردن زندگی میلیون ها نفر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала