اشتباه نابخشیدنی اوکراین در میدان جنگ

© Sputnik / Vitaliy AnkovМорские пехотинцы ведут учебную атаку во время двухсторонних учений бригады морской пехоты Тихоокеанского флота в Приморском крае
Морские пехотинцы ведут учебную атаку во время двухсторонних учений бригады морской пехоты Тихоокеанского флота в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
عضو شوید
قوای توپچی اوکراین اشتبأًَ نیروهای پیاده خود را هدف قرار دادند که در نتیجه تلفات زیاد بجا گذاشتند.
به گزارش اسپوتنیک، جمهوری لوهانسک در مورد تلاش ناموفقانه حمله نیروهای مسلح اوکراین در جهت سواتوف صحبت کردند.
ماروچکو گفت که حین تعرض قوای توپچی اوکراین، نیروهای قوای پیاده نظام اوکراین را در نواحی سواتوف مورد هدف سنگین قرار دادند.
آندری ماروچکو، افسر شبه نظامیان جمهوری خلق لوهانسک (LPR) درباره تلاش ناموفق برای شکستن ارتش اوکراین صحبت کرد.
Военнослужащие ВСУ на востоке Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
نیروهای اوکراین مجبور به عقب نشینی شدند
ماروچکو گفت: "در تلاش بعدی جزوتام های مسلح اوکراین برای شکستن خط دفاعی ما در جهت سواتوف، گروپ تکتیکی دشمن، با نیروها و وسایل اضافی، وارد منطقه انهدام توپخانه خود شد".
به نظر وی، ممکن است به دلیل ناهماهنگی با نیروهای توپچی، یا مشکلات ارتباطی با اردوی چنین رخ داده باشد. در نتیجه این اشتباه، بخشی از نیروها و وسایل نیروهای مسلح اوکراین نابود شد، نیروهای باقی مانده به مواضع اصلی خود بازگشتند.
پیش از این، ماروچکو گفته بود که قوای اوکراین روزانه تا یک کندک از پرسنل کشته و زخمی شده در جهت آرتیوموفسک را از دست می دهد. آنها به دلیل تعرض های روزانه برای دستیابی به موفقیت در منطقه سواتوف و کرمنایا متحمل ضرر می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала