پوتین: غرب از سازمان های حقوق بشری به عنوان ابزار نفوذ کار گرفت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба "Валдай"
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که فعالان حقوق بشر غربی به طور حرفه ای در مسیر پس از شوروی مشغول به کار بودند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که سازمان های حقوق بشر غربی نه به عنوان ابزاری برای پشتیبانی از حقوق بشر، بلکه به عنوان ابزاری برای نفوذ بر دیگر کشورها ایجاد شدند و به طور حرفه ای در مسیر پس از شوروی درگیر این کار بودند.
Президент РФ В. Путин принял участие в международном форуме #МыВместе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
پوتین از پل کریمه نظارت کرد + ویدیو
پوتین در نشستی با اعضای شورای توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر گفت: "این سازمان های حقوق بشری، حالا ما بالاخره به این متقاعد شدیم، سازمان های حقوق بشر غربی نه به عنوان ابزار مبارزه برای حقوق بشر، بلکه در درجه اول به عنوان ابزاری برای نفوذ بر سیاست داخلی روسیه و بالاتر از همه، دیگر کشورها ایجاد شدند. بلی، حقوق بشر مختلف البته در غرب سازمان هایی وجود دارد، اما اساساً دقیقاً برای این اهداف ایجاد شده اند".
- رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: ""و برای اینکه بی طرف به نظر برسند، زیرا گاه به گاه به مشکلات حقوق بشر در کشورهای خود اشاره می کردند، اما این یک استثنا است. آنها عمدتاً درگیر کار حرفه ای در مسیر روسیه و پس از شوروی بودند. این همان چیزی است که آنها می کردند. از پیش این آشکار بود برای این ایجاد شده بودند".
یادآوری می کنیم، که نشست سنتی پوتین با اعضای شورای توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر هر ساله در آستانه روز حقوق بشر که در 10 دسامبر در روسیه جشن گرفته می شود، برگزار می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала