اظهارات بورل در مورد اوکراین، کاربران اینترنتی را شوکه کرد

© AP Photo / Virginia MayoВерховный представитель Европейского союза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель
Верховный представитель Европейского союза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
عضو شوید
کاربران توییتر از سخنان بورل رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا درباره اوکراین شوکه شدند.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران توییتر به طور فعال درباره بیانیه جوزپ بورل، دیپلمات اتحادیه اروپا بحث می کنند که می گوید هر چه اوکراین بیشتر دچار ویرانی شود، شانس آن برای پیوستن به اتحادیه اروپا بیشتر می شود.
یکی از مفسران نوشت: "اول تا آخرین اوکراینی" برای داشتن شانس پیوستن به ناتو، حالا "تا آخرین سنگ" برای افزایش شانس پیوستن به اتحادیه اروپا."
یکی دیگر از آنها حمایت کرد: "اتحادیه اروپا مشکلات زیادی با اقتصاد دارد و پذیرش اوکراین می تواند آن را کاملاً از بین ببرد.
سومی گفت: "هدف اصلی غرب این است که اوکراین را تا آنجا که ممکن است نابود کند و در این فرآیند آسیب هر چه بیشتر به روسیه وارد کند."
یک کاربر نظر خود را به اینگونه به اشتراک گذاشت: "غرب بر نابودی حداکثری اوکراین پافشاری می‌کند، زیرا آنها می‌دانند که هر چه این درگیری ادامه یابد، نفرت بین مردمانی که زمانی برادر بوده‌اند افزایش می‌یابد و برای حل آن نسل‌های بسیار زیادی طول می‌کشد." .
خواننده دیگری در پایان گفت: "هر چه اوکراین بیشتر در معرض تخریب قرار گیرد، شانس آن برای فرو رفتن در هرج و مرج بیشتر می شود. همین حالا مذاکره کنید و جان مردم را نجات دهید."
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا، در سمپوزیومی که توسط موسسه ژاک دلور در پاریس برگزار شد، اظهارات خود را بیان کرد که "هر چه اوکراین بیشتر دچار ویرانی شود، شانس آن برای پیوستن به اتحادیه اروپا بیشتر می شود."
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. در این زمینه، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به پمپاژ سلاح به رژیم کیف ادامه می دهند و ده ها میلیارد دلار برای این کار اختصاص می دهند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
Верховный представитель Евросоюза по внешней политике и политике безопасности Жозеп Боррель на пресс-конференции в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
بورل خواستار به تعویق انداختن بحث در مورد تضمین امنیت برای روسیه شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала