- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ریابکوف: تلاش می کنیم تا پایان سال بر سر منطقه حفاظتی نیروگاه هسته ای زاپروژیا به توافق برسیم

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر Запорожская АЭС в Энергодаре
Запорожская АЭС в Энергодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
عضو شوید
روسیه تلاش خواهد کرد تا پایان سال بر سر منطقه حفاظتی نیروگاه هسته ای زاپروژیا به توافق برسد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: روسیه تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که توافق درباره ایجاد منطقه حفاظتی در پیرامون نیروگاه هسته ای زاپروژیا پیش از پایان سال حاصل شود.
4-й энергоблок Запорожской атомной электростанции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
چندرسانه ای
عواقب حمله به نیروگاه هسته ای زاپروژیا
ریابکوف در حاشیه خوانش پریماکوف به خبرنگاران گفت: ""ما برای این تلاش خواهیم کرد. من یک چیز را با قطعیت می دانم - حجم مسائلی که اکنون بررسی شده اند و مجموعه ایده هایی که روی میز است، به ما اجازه می دهد تا در صورت وجود رویکرد صحیح و درست اراده سیاسی در این مسیر حرکت کنیم".
در ادامه او گفت: ""اما این به ما بستگی ندارد. ما تنها با ایجاد یک منطقه حفاظتی برای نیروگاه هسته ای زاپروژیا مشکلی نداریم. این بستگی به کیف و متصدیان آن دارد، که به طور کلی، بارها تمایل، مهارت، آمادگی خود را برای فشار دادن ترمز، توقف جرثقیل و ادامه سیاست نشان داده اند، که در واقع تشویق حمایت از جنگ علیه روسیه تا زمانی که همانطور که می گویند در حال حاضر، آخرین اوکراینی است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала