حمله طیاره بی سرنشین بر میدان هوایی کورسک

© Photo / Administration of the Kursk regionНефтенакопитель загорелся в районе курского аэродрома в результате атаки беспилотника
Нефтенакопитель загорелся в районе курского аэродрома в результате атаки беспилотника - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
عضو شوید
نیروهای اوکراینی تلاش کردند به فرودگاه های نظامی در مناطق ساراتوف و ریازان روسیه حمله کنند.
به گزارش اسپوتنیک، فرماندار رومن استاروویت در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که یک طیاره بی سرنشین به یک میدان هوایی در منطقه کورسک حمله کرده است.
وی نوشت: در نتیجه حمله این طیاره، یک مخزن ذخیره نفت در منطقه میدان هوایی کورسک آتش گرفت. که تلفات جانی در پی نداشت. آتش در حال محو سازی است. تمام نیروهای ویژه در محل مشغول به کار هستند.
میدان هوایی کورسک از 24 فبروری تاکنون هواپیمای غیرنظامی را دریافت یا ارسال نکرده است - در آنجا، و همچنین در ده میدان هوایی دیگر در جنوب و مرکز روسیه، رژیم محدودیت پرواز در حال اجرا است.
روز قبل، نیروهای اوکراینی تلاش کردند به فرودگاه های نظامی در مناطق ساراتوف و ریازان حمله کنند.
به گفته وزارت دفاع، طیاره های بی سرنشین ساخت شوروی مورد استفاده قرار گرفتند، اما هوانوردی روسیه با استفاده از مدافع هوایی(سلاح هوایی)، این وسایل را که در ارتفاع پایین پرواز می کردند، سرنگون کردند. در جریان این حمله سه تن از نیروهای کادر فنی کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند. و آسیب جزئی به پوست بدنه دو هواپیما وارد کردند.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که با این حمله، رژیم کیف در تلاش است تا کار جنگی هوانوردی دوربرد روسیه را مختل کند. اما این امر مانع از آن نشد که ارتش روسیه ضربه بزرگی به سیستم فرماندهی و کنترل نظامی اوکراین و تأسیسات دفاعی مربوطه وارد کند. همه 17 هدف تعیین شده مورد اصابت قرار گرفتند، اما این حمله باعث اختلال در انتقال نیروها و تسلیحات خارجی به مناطق جنگی از طریق راه آهن شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала