ایجاد اختلال کیف در ابتکار سازمان ملل درباره ترانزیت آمونیاک از تولیاتی به اودسا

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Флаг на крыше Верховной Рады Украины в Киеве
Флаг на крыше Верховной Рады Украины в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
عضو شوید
رژیم کیف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز برای برهم زدن ابتکار سازمان ملل برای از سرگیری ترانزیت آمونیاک از طریق خط لوله تولیاتی- اودسا است.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع نظامی- دیپلماتیک گفت: "بر پایه اطلاعاتی که از سوی چندین کانال تأیید شده است، رژیم کیف در حال تدارک یک اقدام تحریک آمیز طنین انداز با هدف ایجاد اختلال در ابتکار سازمان ملل برای از سرگیری ترانزیت آمونیاک از طریق خط لوله تولیاتی (روسیه) - اودسا (اوکراین) است".
میدویدئف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
مدودف: نیروهای مسلح روسیه به اهداف تعیین شده در اوکراین ادامه می دهند
به گفته وی، در قلمرو کارخانه بندر اودسا، "انفجارهای مستقیم بارهای انفجاری بر روی سقف های گنبدی تاسیسات ذخیره آمونیاک به منظور از بین بردن سقف های معلق و همچنین تضعیف زیرساخت های فروشگاه بارگیری مجدد آمونیاک انجام خواهد شد.، تحت افسانه ادعایی "شکست دادن" آنها در نتیجه "یورش راکتی" از سوی نیروهای مسلح روسیه".
این منبع گفت: "این اقدام تحریک آمیز تحت کنترل نمایندگان سرویس های ویژه بریتانیا مستقر در اودسا برنامه ریزی شده بود و در حال اجرا است. سربازان قراردادی PMC کانادایی GardaWorld نیز در اجرای این تحریک مشارکت دارند که بر اساس توافق با دولت اداره بنادر اوکراین، از زیرساخت بندر در منطقه اودسا نگهبانی می کنند".
وی افزود: "هدف اصلی این تحریک، محروم کردن روسیه، به قیاس با خرابکاری در خطوط لوله گاز جریان شمالی/ نورد استریم 1 و نورد استریم 2، از امکان تامین آمونیاک لازم برای تولید کودهای نیتروژن به مناطق مختلف جهان در درجه اول به کشورهای در حال توسعه است".
منبع گفت: "تخریب برنامه ریزی شده تاسیسات ذخیره آمونیاک در اودسا منجر به افزایش بیشتر ارزش آن در بازار جهانی اتحادیه و کشورهای در حال توسعه در مواجهه با قیمت بالای گاز طبیعی خواهد شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала