امکان رخ دادن شکست تاریخی غرب در برابر روسیه

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги России, ЕС, Франции и герб Ниццы на набережной Ниццы
Флаги России, ЕС, Франции и герб Ниццы на набережной Ниццы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
عضو شوید
امریکا و اروپا به دلیل سقف قیمت نفت از روسیه دچار یک شکست تاریخی خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، پیتر دوران در مقاله ای برای The Hill می نویسد، که تعیین سقف برای قیمت نفت روسیه شکستی برای امریکا و اروپا خواهد بود.
در نشریه بیان شده است: "سقف قیمت نفت روسیه همه نشانه های یک شکست تاریخی زود هنگام را دارد. اکنون به راستی هیچ نفت آزاد در بازار جهانی انرژی باقی نمانده است. بنابراین، این خطر بالاست که پس از اعمال محدودیت ها، قیمت نفت سر به فلک بکشد".
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам встречи с главой МИД Украины Дмитрием Кулебой в Анталье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2022
لاوروف: غرب اوکراین را وارد جنگی می‌کند که در برابر روسیه به راه انداخته است
به گفته ای دوران، در تابستان امریکا و متحدانش چنین اقدامی را راه حلی این روزگار برای مشکل کاهش درآمد روسیه می دانستند، اما اکنون شرایط به کلی تغییر کرده است.
نویسنده در پایان می گوید: سقف قیمت 60 دالر در هر بشکه برای روسیه مفید است، زیرا هزینه تولید نفت روسیه بین 20 تا 40 دالر است.
این هفته، کشورهای گروه 7، اتحادیه اروپا و استرالیا توافق کردند، که قیمت نفت روسیه را به 60 دالر در هر بشکه محدود کنند. این تصمیم مربوط به حمل و نقل از طریق دریا است، این تصمیم باید همزمان با تحریم اتحادیه اروپا - از 5 دسامبر برای نفت خام و از 5 فوریه برای فرآورده های نفتی - اجرایی شود.
یادآوری می کنیم، که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در اظهار نظر درباره این ابتکار تاکید کرد، که روسیه چیزی به بیرون از کشور به ضرر منافع خود عرضه نخواهد کرد.
الکساندر نواک معاون نخست وزیر روسیه، نیز به نوبه خود افزود، که مسکو نفت را به کشورهایی که محدودیت قیمتی تعیین می کنند، نه 60 دالر در هر بشکه و نه به هیچ هزینه دیگری صادر نخواهد کرد. به گفته وی، روسیه با کسانی که آماده همکاری بر اساس شرایط بازار هستند همکاری خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала