نیروهای هوایی روسیه چند فروند سو-35-اس جدید را دریافت کردند + ویدیو

© © Photo: AP/Lockheed MartinLes USA suspendent les vols des chasseurs F-35
Les USA suspendent les vols des chasseurs F-35 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
عضو شوید
نیروهای هوایی روسیه چند فروند سو-35-اس جدیدی که قادر است هشت تن بار جنگی را به هوا ببرد دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی "شرکت هواپیمایی سازی متحد " گزارش داد که نیروهای هوای روسیه دسته جدیدی از جنگنده های چند منظوره سو-35-اس دریافت کرده اند.
سازمان هوانوردی " شرکت هواپیمایی سازی متحد" در کامسامولسک بر آمور، مجموعه دیگری از هواپیماهای جدید سو-35-اس را تولید و به وزارت دفاع روسیه تحویل داده است. در بیانیه آمده است: ” شورای هماهنگی زیر نظر دولت تامین نیازهای نیروهای مسلح به تجهیزات و رعایت زمان تحویل را کنترل می کند.”
این چنگیده های هوایی چرخه آزمایش های زمینی و پروازی را در حالت های مختلف عملیاتی گذراندند و از فرودگاه کامسامولسک بر آمور کارخانه هوانوردی به سمت محل وظیفه پرواز کردند.
یوری سلیوساریا، مدیر عمومی "شرکت هواپیمایی سازی متحد " در این بیانیه گفته است: "امروز توان تولیدی ما کاملا تکمیل است. ما تجهیزات هواپیمایی را در چارچوب زمانی مقرر به قراردادها تامین می کنیم و نیازهای وزارت دفاع روسیه در سیستم های هوانوردی مدرن برآورده می کنیم."
سو-35-اس یک جنگنده نسل چهار دبل پلس (++4) فوق مانورپذیر است که با استفاده از فناوری های جداگانه نسل پنجم ساخته شده است. این هواپیما مجهز به یک مجموعه جدید سیستم های الکترونیکی مبتنی بر اطلاعات و سیستم کنترل دیجیتال می باشد، یک رادار جدید با آرایه آنتن فازی با برد بیشتر برای شناسایی اهداف هوایی و با افزایش تعداد اهداف ردیابی و شلیک به طور همزمان میباشد.
این جنگنده مجهز به موتورهای جدید با نیروی کشش افزایش یافته است، سرعت آن تا 2500 کیلومتر در ساعت می رسد و قادر است هشت تن بار جنگی را به هوا ببرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала