توافق نمایندگان دائم اتحادیه اروپا درباره محدودیت قیمت نفت روسیه

© AFP 2023 / Sergey BobokКомпрессорная станция компании Нафтогаз рядом с Харьковом, Украина
Компрессорная станция компании Нафтогаз рядом с Харьковом, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2022
عضو شوید
نماینده ای چک در شورای کشورهای اتحادیه اروپا رسما تایید کرد، که نمایندگان دائمی کشورهای اتحادیه اروپا درباره سطح محدودیت قیمت نفت از فدراسیون روسیه به توافق رسیده اند.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده ای چک در شورای کشورهای اتحادیه اروپا در تویترش نوشت: "سفیران به تازگی درباره محدودیت قیمت نفت روسیه که از طریق دریا حمل می شود به توافق رسیده اند. یک رویه نوشتاری دنبال خواهد شد و این تصمیم پس از انتشار در مجله رسمی لازم الاجرا خواهد شد".
غرب فشار تحریم‌ها را بر روسیه به خاطر اوکراین تشدید کرد، که منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و غذا در اروپا و ایالات متحده شد.
Нефтяная качалка около Ямашинского сельского поселения в Республике Татарстан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2022
هشدار به غرب: تعیین سقف قیمت نفت درآمد روسیه را افزایش می‌دهد
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت، که منابع انرژی ارزان و قابل اعتماد روسیه یک مزیت رقابتی برای اروپا است و حتی رد نسبی آن‌ها تأثیر منفی بر اقتصاد و باشندگان آن دارد.
وی گفت: ایالات متحده با فشار بر رد کامل حامل های انرژی روسیه و دیگر منابع از سوی اتحادیه اروپا، منجر به غیرصنعتی شدن اروپا می شود.
رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه درباره ایده غرب برای محدود کردن قیمت‌ها برای منابع انرژی روسیه اظهار داشت، که اگر این امر مغایر با منافع اش باشد، روسیه چیزی به بیرون از کشور عرضه نخواهد کرد.
الکساندر نواک، معاون نخست وزیر نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد، که فدراسیون روسیه به کشورهایی که سقف قیمتی تعیین کنند، نه 60 دالر در هر بشکه و نه به هیچ هزینه دیگری، نفت عرضه نخواهد کرد.
وی افزود، که چنین محدودیت هایی مداخله در ابزارهای بازار است، روسیه آماده همکاری با مصرف کنندگانی است که آماده کار بر اساس شرایط بازار هستند. فدراسیون روسیه بارها اعلام کرده است، که روسیه همه ای مشکلاتی را که غرب برایش ایجاد می کند حل خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала