دانشمندان دریافته اند که چگونه کودکان در اینترنت قربانی آزار و اذیت می شوند

© Depositphotos.com / Zivica KerkezДевочка, наблюдает за мамой у компьютера
Девочка, наблюдает за мамой у компьютера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
عضو شوید
یک مطالعه در مقیاس بزرگ در مورد مکانیسم‌های روان‌شناختی فضای مجازی - سوء استفاده جنسی از کودکان با استفاده از اینترنت - توسط دانشمندان NMRC PN انجام شد.
به گزارش اسپوتنیک، آمار جرایم به گفته کارشناسان حاکی از آن است که در سال های اخیر تعداد جرایم علیه کودکان و نوجوانان رو به افزایش بوده است. این امر در مورد فعالیت های جنسی انجام شده با استفاده از اینترنت نیز صدق می کند.
حتی یک اصطلاح ویژه برای آزار جنسی در اینترنت وجود دارد - سایبرگمینگ. این امر مستلزم یک تاکتیک خاص مرتکب است که کودک را در فعالیت‌های جنسی درگیر می‌کند که قربانی اغلب معنای آن را نمی‌فهمد.
کارکنان مرکز ملی تحقیقات پزشکی روانپزشکی و اعصاب، دانشگاه روانشناسی و آموزشی دولتی صربستان و مسکو (MSPPU) تجزیه و تحلیل دقیقی از وضعیت کودکان زیر سن قانونی که از اعمال جنسی در نتیجه آرایش سایبری رنج می بردند، انجام دادند. کار، به گفته نویسندگان، ادامه اولین مطالعه روسی این مشکل است.
پروفسور MSUPE، رئیس MSUPE گفت: "مهاجم با کودک روابط دوستانه برقرار می کند و خطر کشف مکالمات آنها را بررسی می کند. سپس یک موضوع جنسی را معرفی می کند و از کودک عکس ها یا اقداماتی با ماهیت شهوانی یا پورنوگرافی یا یک ملاقات واقعی به دست می آورد."
به عنوان بخشی از معاینه روانشناختی و روانپزشکی قانونی، متخصصان دختران 8 تا 18 ساله مبتلا را معاینه کردند. به گفته دانشمندان، قربانیان فضای مجازی تعدادی ویژگی را نشان دادند که آنها را در برابر چنین حملاتی آسیب پذیر می کند.
دکترین امنیتی جدید روسیه در عرصه تولید و تبادل اطلاعات - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
فروش اطلاعات یک میلیارد شهروندان چین در اینترنت
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала