بایدن قانون ازدواج همجنس گرایان را برای "نسل های آینده دگرباشان جنسی" امضا می کند

© REUTERS / JONATHAN ERNSTبایدن در سخنرانی خود فروریختن یک ساختمان 12 طبقه در فلوریدا را فراموش کرد
بایدن در سخنرانی خود فروریختن یک ساختمان 12 طبقه  در فلوریدا را فراموش کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2022
عضو شوید
بایدن قول داد قانون ازدواج همجنس‌گرایان را برای "نسل‌های آینده دگرباشان جنسی" امضا کند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور ایالات متحده، با تشکر از سناتورها برای حمایت از این لایحه، قول داد لایحه ازدواج همجنس گرایان را امضا کند.
بایدن در بیانیه ای گفت: "با حمایت دو حزبی سنا از لایحه احترام به ازدواج، ایالات متحده یک حقیقت اساسی را تایید می کند: عشق عشق است و امریکایی ها باید حق داشته باشند با فردی که دوست دارند ازدواج کنند."
بنابراین او در مورد تصمیم مربوطه سنا اظهار نظر کرد. بایدن استدلال می کند که برای میلیون ها امریکایی و فرزندانشان، این قانون حقوق و حمایت های LGBTو ازدواج های بین نژادی را حفظ خواهد کرد. رهبر امریکا گفت: "او همچنین تضمین می‌کند که نسل‌های آینده جوانان دگرباش جنسی با دانستن اینکه آنها نیز می‌توانند زندگی کامل و شادی داشته باشند و خانواده‌های خود را تشکیل دهند، بزرگ شوند.
وی با تشکر از سناتورهایی که روند تصویب این قانون را رهبری کردند، توجه را به این واقعیت جلب کرد که این ابتکار مورد حمایت دو حزب قرار گرفت. بایدن قول داد لایحه مربوطه را امضا کند.
دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2015 حکم داد که همه ایالت ها باید ازدواج همجنس گرایان را بر اساس مفاد منشور حقوق بشر به رسمیت بشناسند، اما در سال 2022، در یک نظر مخالف در مورد تصمیم به امتناع از به رسمیت شناختن حق سقط جنین در قانون اساسی، یکی از قضات اعلام کردند که این حکم باید تجدید نظر شود. سند تصویب شده توسط سنا حق امریکایی ها را برای ازدواج همجنس گرایان تایید می کند.
Президент США Джо Байден на саммите G20 в Индонезии  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2022
کلوپ ویدیو
بایدن بازهم کودکان را ترساند + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала