تظاهرات ضد امریکا در آلمان شروع شد

© Photo / Freie SachsenСторонники партии "Freie Sachsen" на демонстрации в городе Цвиккау в Германии
Сторонники партии Freie Sachsen на демонстрации в городе Цвиккау в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
عضو شوید
در بزرگترین شهر ایالت نیدرزاکسن آلمان تظاهرات ضد امریکایی عصر روز شنبه برگزار شد که طبق گزارشات پولیس، حدود 1000 نفر و به گفته سازمان دهندگان بیش از 6000 نفر در آن شرکت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه، تظاهرات در لایپزیگ برگزار شد که قبلاً توسط مجله Compact، نشریه از نظر ایدئولوژیک نزدیک به AfD جایگزین برای آلمان اعلام شده بود.
معترضان در مرکز شهر راهپیمایی کردند و پس از آن در نزدیکی کنسولگری امریکا در مقابل ساختمان محکه قانون اساسی ایستادند و پرچم های روسیه و آلمان را به اهتزاز درآوردند. تظاهرکنندگان شعار "ami, go home"" امی، به خانه خود برو " را دادند. این شهر همچنین میزبان تظاهرات نیروهای چپ بود که سعی کردند راه تظاهرات ضد امریکایی را در حالی که در جاده نشسته بودند مسدود کنند، پس از آن، یک تعداد از آنها توسط قوای انتظامی بازداشت شدند.
پرچم آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2022
پیش‌بینی تظاهرات گسترده در آلمان
کامپکت گفت: "دیروز، 6000 نفر به اولین تظاهرات سراسری "امی، برو به خانه" در Simsonplatz در مقابل کنسولگری ایالات متحده در لایپزیگ برگزار شد. معترضان سعی کردند به کنسولگری نزدیک شوند، اما در این زمان پولیس تظاهرات را منحل کرده بود.
این نشریه به اهمیت اعتراضات علیه ایالات متحده که آن را "رژیم اشغالگر" می نامد و آلمان را در درگیری ها متهم می کند، اشاره می کند.
سرویس مطبوعاتی پولیس بیش از 1000 شرکت کننده را گزارش نمی دهد، اما در طول تظاهرات افزایش یافته است. به گفته مامورین انتظامی، بیش از 10 نفر در رابطه با حمله به مامورین پولیس، توهین و نقض قانون بازداشت شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала