کیم جونگ اون: هدف کوریای شمالی داشتن نیرومندترین نیروی هسته ای جهان است

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Лидер КНДР Ким Чен Ын во время российско-корейских переговоров в широком составе на базе кампуса ДДВФУ на острове Русский
Лидер КНДР Ким Чен Ын во время российско-корейских переговоров в широком составе на базе кампуса ДДВФУ на острове Русский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی ضمن تاکید بر توان پیونگ یانگ برای مقابله با سلطه واشنگتن اعلام کرد، که کوریای شمالی نیرومندترین نیروی اتمی جهان می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی به مناسبت ارتقای نظامی رهبران و دانشمندان این کشور گفت، که کوریای شمالی قصد دارد نیرومندترین نیروی هسته ای راهبردی جهان را بسازد و از قدرت مطلق "بی پیشینه" برای نگهداری از کرامت و حاکمیت مردم و دولت کوریای شمالی از حوزه پژوهش های دفاعی کار بگیرد.
خبرگزاری مرکزی تلگراف کوریای شمالی (KCNA) به نقل از رهبر کوریای شمالی نوشت: "کار خستگی ناپذیر ما در ساخت نیروهای مسلح هسته‌ای، با هدف دفاع ابدی قابل اعتماد از کرامت و حاکمیت دولت و مردم، بزرگترین و مهمترین کار انقلابی است و هدف نهایی آن برخورداری از نیرومندترین قدرت راهبردی در جهان است. قدرت مطلق بی پیشینه در جهان".
اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
کیم جونگ اون: تهدیدات علیه کوریای شمالی با سلاح هسته ای پاسخ می دهیم
وی، از رهبران و دانشمندان رتبه‌بندی حوزه پژوهش های دفاعی که با موفقیت راکت بالستیک قاره پیمای نوع جدید هواسیونگ-17 نیرومترین جنگ افزار راهبردی جهان" را توسعه داده و بهبود بخشیدند و به "جهش خیره‌کننده" در توسعه این راکت هسته ای دست یافتند، سپاسگزاری کرد.
کیم جونگ اون گفت: "آنها عزم راسخ دولت ما برای دستیابی به هدف ساخت نیرومندترین ارتش جهان، تلاش مصمم، پتانسیل عظیم و خطوط متقاعدکننده آینده‌ای شکست‌ناپذیر (کوریای شمالی) را به طور کامل به تمام جهان نشان دادند".
خبرگزاری مرکزی کوریای شمالی فهرستی از نامه های همه کسانی را که دستور ترفیع دریافت می کنند ارائه کرده است. طیف درجات آنها گسترده است، از جنرال های ارتش جانگ چانگ ها و کیم جونگ سیک تا ستوان/بریدمن ریو هیوک. در کل 106 نام در این لیست وجود دارد.
یادآوری می کنیم، که در 18 نوامبر، کوریای شمالی یک راکت بالستیک قاره پیما به سمت دریای جاپان پرتاب کرد. به گفته کوریای شمالی، راکت هواسونگ-17 999.2 کیلومتر در حداکثر ارتفاع 6040.9 کیلومتر پرواز کرد و به منطقه آبی مورد نظر در دریای جاپان اصابت کرد. مدت زمان پرواز 4135 ثانیه (تقریباً 69 دقیقه) بود. توکیو تایید کرد، که راکت بالستیک قاره پیمای کوریای شمالی در 200 کیلومتری جزیره اوشیما در نزدیکی هوکایدو در منطقه اقتصادی انحصاری جاپان فروافتاده است. به گفته کوریای جنوبی، این راکت در امتداد یک مسیر لولایی پرواز کرد. مسیر لولایی به معنای پرتاب عمودی تر راکت است که امکان مسافت پروازی کوتاه تری را فراهم می کند. بر اساس تجزیه و تحلیل وزارت دفاع جاپان، این راکت در صورت پرتاب در یک مسیر معمولی می تواند 15 هزار کیلومتر پرواز کند و به ایالات متحده برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала