- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

لاوروف: مردم اوکراین از دست حاکمان نئونازی آزاد خواهند شد

© Sputnik / Thomas TkhaytsukМинистр иностранных дел РФ Сергей Лавров
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.11.2022
عضو شوید
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: مردم اوکراین از دست حاکمان نئونازی رهایی خواهند یافت، آنها سزاوار زندگی دوستانه در کنار برادران اسلاویانی خود هستند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه روسیه در بخشی از فیلم مستندی که در شبکه روسیا 24 پخش شد گفت: "مردم اوکراین از دست حاکمان نئونازی رهایی خواهند یافت، آنها سزاوار زندگی در حسن همجواری، دوستی و رفاه در کنار برادران اسلاو خود هستند."
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتازه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на встрече с министром иностранных дел Ирана Хоссейном Амиром Абдоллахианом в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2022
مهم‌ترین نکات بیانیه لاوروف پس از اجلاس G20
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала