ذخایر تسلیحات غرب رو به پایان است

© SputnikВыставка оружия, захваченного в ходе спецоперации на Украине, на форуме "Армия-2022"
Выставка оружия, захваченного в ходе спецоперации на Украине, на форуме Армия-2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
عضو شوید
رسانه ها: غرب به خاطر اوکراین بیشتر و بیشتر در ذخایر تسلیحات خود دست می برد.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکونوشته است که غرب به دلیل مصرف تسلیحات توسط اوکراین، روز به روز بیشتر در ذخایر تسلیحات فرو می رود.
نشریه آمریکایی پولیتیکو می نویسد، کشورهای غربی با توجه به مصرف قابل توجه مهمات توپخانه ای که توسط نیروهای اوکراینی مصرف می کنند، بیشتر در ذخایر مهمات توپخانه خود دست می برند.
این نشریه نشان می دهد: "غرب در حال عمیق تر شدن به ذخایر مهمات توپخانه است، زیرا اوکراینی ها از 5 تا 6 هزار رگبار در مواضع مستحکم فدراسیون روسیه در جنوب انجام می دهند."
این نشریه خاطرنشان می کند که دولت های غربی "از اتاوا تا اسلو" در تلاش هستند تا در حد امکان به دستیابی و تولید تسلیحات جدید سرعت بخشند چرا که ذخایر آنها به دلیل درگیری در اوکراین "به طور اجتناب ناپذیری" تمام شده است. از جمله اینکه کشورها به دنبال راه هایی برای افزایش تولید سلاح های ضد تانک و سامانه های جدید پدافند هوایی هستند.
پولیتیکو به نقل از منابع خود اشاره می کند که توانایی صنایع دفاعی برای تامین نیازهای کشورها در کوتاه مدت باعث نگرانی جدی در آخرین نشست اعضای ناتو در بروکسل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала