اظهارات بوربوک در مورد روسیه خشم آلمانی ها را برانگیخت

© Пресс-служба МИД РФ /  مراجعه به بانک تصاویر Встреча глав МИД РФ и ФРГ С. Лаврова и А. Бербок
Встреча глав МИД РФ и ФРГ С. Лаврова и А. Бербок - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
عضو شوید
کاربران توییتر بیانیه بوربوک در مورد حملات به زیرساخت های انرژی را محکوم می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران توئیتر آلمانی اظهارات آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان درباره حملات روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین را محکوم کردند.
رئیس وزارت خارجه آلمان در حساب خود حملات نیروهای مسلح روسیه به زیرساخت های اوکراین را "جنایتی غیرقابل قبول" خواند و افزود که پروژه جدیدی برای حمایت از تامین انرژی اوکراین هفته آینده در نشست سران گروه 7 در بخارست آغاز خواهد شد.
مفسران به سیاست استانداردهای دوگانه کشورهای غربی در رابطه با اوکراین اشاره کردند.
دون خواکیم پرسید: در مورد جنایات جنگی اوکراینی ها، در مورد اسیران جنگی بی پناه روسی چه احساسی دارید؟
دیرک هافمایستر گفت: " چگونه می‌توانیم انرژی اوکراین را تامین کنیم، اگر در حال حاضر در محدودیت هستیم؟ دلیل دیگری بر عدم مناسب بودن شما."
ماکس ترسفو خشمگین شد: "بله بلا بلاه خالی شما به اندازه صدراعظم نفرت انگیز می شود. شما از جلوگیری از نسل کشی و آسیب رساندن به میلیون ها نفر خودداری می کنید."
لوکا وس نوشت: طرز فکر شما احمقانه است.
داگمار ال پرسید: "تامین انرژی آلمان کجاست؟".
برند راوه با کنایه گفت: "پس دیگر بحرانی در آلمان وجود ندارد؟ ما منتظر کاهش قیمت انرژی هستیم."
"عجیب است، من به اوکراین و نازی هایش اهمیتی نمی دهم. چیزی که پوتین از همان ابتدا آن را نامید - ناازی زدایی! چرا 2.8 میلیون اوکراینی به روسیه گریختند؟" ماریا مایر گفت.
بیل میلر در پایان گفت: "آیا زمانی که توپخانه اوکراینی شرق اوکراین را به مدت هشت سال گلوله باران کرد و هزاران غیرنظامی را کشت، شکایت کردید؟ نه؟ من چنین فکر می کردم."
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه ای را برای آزادسازی دونباس از دست ناسیونالیست های کیف انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است.
در 30 سپتامبر، رهبر روسیه توافق نامه هایی را برای پذیرش جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپوروژیه به این کشور امضا کرد. او اطمینان داد که دولت امنیت مناطق جدید را تضمین می کند و زیرساخت های تخریب شده توسط نیروهای اوکراینی را بازسازی خواهد کرد.
Солдат готовит танк с навесной гаубицей Panzerhaubitze 2000 вооруженных сил Германии на базе в Мюнстере - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
واکنش آلمانی ها به فرستادن هویتزرهای آسیب دیده از سوی آلمان به نیروهای اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала