گسیختن قرار داد منچستر با رونالدو

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2022
عضو شوید
منچستریونایتد قرارداد خود با ابر ستاره پرتگالی اش را به طور رسمی گسیخت.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در جریان یک توافق دو جانبه پس از فسخ قرارداد خود، باشگاه منچستر یونایتد را ترک کرد.
کریستیانو رونالدو که هفته گذشته و در مصاحبه ای جنجالی به همه ای ارکان باشگاه منچستریونایتد تاخته و اعضای مدیریتی و کادر فنی را به شدت مورد انتقاد قرار داده بود، از این باشگاه به صورت رسمی جدا شد.
در بیانیه ای باشگاه منچستر یونایتد آمده است: "همه در منچستریونایتد بر ادامه توسعه تیم تحت نظر اریک تن هاخ و همکاری با یکدیگر برای رسیدن به موفقیت در زمین متمرکز هستند".
پیش از این رونالدو مصاحبه ای انجام داده بود و در آن از مدیریت باشگاه و سرمربی تیم اریک تن هاخ انتقاد کرده بود. پس از آن، منچستریونایتد اعلام کرد که "اقدامات مناسبی را در پاسخ به این مصاحبه انجام خواهد داد".
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
ورزش
اتلتیک مدعی شد؛ منچستر آمادۀ جدایی رونالدو
تردیدی وجود نداشت که دیگر جایی برای رونالدو در اولدترافورد وجود نداشت و در آستانه اولین بازی تیم ملی پرتغال در جام جهانی، امشب این باشگاه ضمن تشکر از خدمات رونالدو در دو مقطع حضور در یونایتد، رسما اعلام کرد توافق بین طرفین با توافق دوجانبه تمام شده است. از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری رونالدو نام برده شده و او رویای تاد بولی، مالک متمول و جدید این باشگاه است. پس هر چقدر دوره اول حضور رونالدو در یونایتد با خاطرات شیرین همراه بود، این مقطع تلخ و آزاردهنده به پایان رسید و حالا او در آستانه 38 سالگی به دنبال ماجراجویی جدیدی خواهد بود.
کریستیانو رونالدو واکنش کوتاهی به این خبر داشته و گفت: "پس از صحبت با باشگاه منچستریونایتد، متقابلا توافق کردیم که قراردادمان را زودتر تمام کنیم. من منچستریونایتد و هواداران را دوست دارم و این حس هرگز تغییر نخواهد کرد. با این حال به نظر می رسد فرصتی مناسبی برای من فرا رسیده تا به دنبال یک چالش جدید باشم. برای یونایتد در ادامه فصل و آینده آرزوی موفقیت دارم".
یادآوری می کنیم، که یک سال و نیم پیش و در تابستان سال 2021 بود، که کریستیانو رونالدو تمایلی به ماندن در یوونتوس نشان نداده و تصمیم به بازگشت به لیگ برتر گرفت. در آغاز اخبار حاکی از آن بود که مقصد بعدی او منچسترسیتی است و ستاره پرتگالی شاگرد پپ گواردیولا می شود، اما رونالدو در ساعات پایانی نظر خود را تغییر داده و پس از 13 سال به اولدترافورد بازگشت. خود این بازیکن سپس فاش کرد تماس با سرالکس فرگوسن نقش مهمی در تغییر تصمیمش داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала