آزمایشات راکتی کوریایی شمالی در مقابل تطبیقات نظامی امریکا

© AFP 2023 / Jung Yeon-jeТрансляция архивного кадра запуска ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле
Трансляция архивного кадра запуска ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2022
عضو شوید
معاون نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل: کوریایی شمالی با انجام آزمایش‌های راکتی، به طور طبیعی به تطبیقات گسترده ایالات متحده و متحدانش در منطقه واکنش نشان می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، آنا یوستیگنیوا، معاون نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: کوریایی شمالی با انجام تطبیقات راکتی، به طور طبیعی به آزمایشات گسترده ایالات متحده و متحدانش در منطقه واکنش نشان می‌دهد.
کوریایی شمالی هفته گذشته یک راکت بالستیک قاره پیما به سمت بحیره بحیره جاپان پرتاب کرد. به گفته کوریایی شمالی، راکت هواسونگ-17 999.2 کیلومتر در حداکثر ارتفاع 6040.9 کیلومتر پرواز کرد و به منطقه آبی مورد نظر در بحیره جاپان اصابت کرد.
سناتور مکین: ترامپ باید از تهدیدهای بکاربرد «آتش و خشم» علیه کوریای شمالی اجتناب ورزد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2022
راکتهای کوریایی شمالی می تواند امریکا را نابود کند
یوستیگنیوا افزود: "ما دوباره گروگان یک دور باطل می شویم که چارچوب این موضوع برای ما کاملاً شناخته شده است. ایالات متحده و متحدانش در منطقه در حال انجام تمرینات در مقیاس بزرگ هستند، کوریایی شمالی به طور طبیعی پاسخ می دهد، و سپس ما در اینجا برای گفتگو در مورد همه اینها ملاقات می کنیم".
وی ادامه داد: "چنین منطقی از این واقعیت رنج می‌برد که با هر حلقه جدید، مواضع طرف‌ها و اقدامات آنها سرسختانه‌تر و برای صلح و امنیت بین‌المللی خطرناک‌تر می‌شود".
معاون نماینده فدراسیون روسیه دلیل این اتفاق را "تمایل واشنگتن به وادار کردن پیونگ یانگ به خلع سلاح یکجانبه با کمک تحریم ها و فشارهای قهرآمیز" خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала