قوای روسیه حملات متواتر نیروهای اوکراین را فلج کرد

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинские военнослужащие стоят возле бронетехники
Украинские военнослужащие стоят возле бронетехники - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه خبر داد قوایی مسلح کشور از حملات قوای مسلح اوکراین در جهت کراسنو-لیمانسکی جلوگیری کرد.
به گزارش اسپوتنیک در این پیام آمده است: "در مسیر کراسنو-لیمانسکی، تلاش نیروهای دشمن برای حمله به سمت شهرک های ماکیوکا، چرنوپوپوفکا و کرمنناای جمهوری خلق لوهانسک خنثی شد". برعلاوه، تلاش دشمن برای حمله به قطعات نظامی روسی در جهت حل و فصل کولومیچیخا LPRخنثی گردید.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
توقف حملات اوکراین توسط نیروهای روسی
گفته شده است که تنها در یک روز، بیش از 30 نظامی و اجیران اوکراینی، سه موتر زرهدار و پنج کامیون وانت در جهت کراسنو-لیمانسکی منهدم شدند.
در 17 نوامبر، کوناشنکوف اظهار داشت که در جهت کراسنو-لیمانسکی، نیروهای مسلح روسیه تلاش های سربازان اوکراینی را با قوای پنج برای حمله به سمت جمهوری خلق لوگانسک، یعنی در جهت شهرک های کولومیچیخا، ماکایوفکا، پلوشنکا، چرنوپوپوفکا و چرنونایا دیبرووا خنثی کردند.
همچنین وزارت دفاع روسیه گزارش داد که قوای مسلح روسیه حمله اردوی اوکراین به سمت کوپیانسک را خنثی و بیست سرباز نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کرد.
در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تصمیم دارد در پاسخ به درخواست کمک از سران LPRو DPR، یک عملیات ویژه نظامی در اوکراین انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала